כיכר רבין. "פעמים רבות שואלים אותנו אם התמונות מצולמות עם רחפן או לוויין, והתשובה היא לא. המודלים בנויים מצילומים אוויריים", אמר ל-NEXTER יותם אשכנזי, מנהל תחום תלת מימד ב-Simplex
תל אביב מושלגת. "יש רחפנים עם רזולוציה טובה אבל הם לא יכולים לכסות עיר, לפעמים אפילו לא רחוב, והרזולוציה של לוויינים לא טובה מספיק"
קו החוף של תל אביב. "התחלנו כחברת מיפוי רגילה. עם השנים פיתחנו טכנולוגיה שיודעת להפוך עיר שלמה למפה תלת מימדית"
יפו. "חברות כמו גוגל משתמשות במטוס ייעודי עם סט של בין 15 ל-30 מצלמות, שכל אחת מהן מכוונת למקום אחר וכל אחת מהן ברזולוציה שונה. אנחנו החלטנו לעשות משהו אחר"
אשדוד. "בנינו מערכת קומפקטית עם מצלמה אחת שמתלבשת על מטוס קל, וככה אנחנו מסוגלים לצלם עיר שלמה מ-15 זוויות שונות תוך כמה שעות"
בת ים. "המצלמה 'מטאטאת' ימינה, שמאלה, קדימה ואחורה את כל הזוויות, והיא גם מאוד קטנה. הרבה יותר זול לשלוח בחור עם מצלמה במזוודה מאשר לשנע מטוס שלם ליבשת אחרת"
רמת גן. "זה אפקטיבי, יעיל ומעוגן גאוגרפית, וטווח הטעות הוא עד 10 סנטימטרים"
העיר העתיקה בקיסריה. "אפשר לדמות בניינים עתידיים ולהבין איך תשפיע השמש בכל יום בשנה, או לראות כיצד יראה הנוף מכל דירה ודירה. אפשר גם לראות איך יראה קו הרקיע העתידי של עיר"
חולון. "זה לא פוטושופ. התמונות של השלג מתבססות על ניתוח שיפועים. ככל שהאזור מקביל לקרקע, כך הוא מושלג יותר"
הרצליה. "זה קרה די בטעות. בנינו משוואה מהירה, הוספנו פילטר של שלג ושיתפנו את זה עם העולם"
מצדה. אגב, אפשר לבנות גם מודל של הצפות ולהבין לאן לא כדאי להגיע עם האוטו ביום גשום
נתניה. החברה שיושבת בהרצליה הוקמה בשנת 2013 על ידי שני דוקטורים לגיאו-אינפורמציה מהטכניון
נתניה מנקודת מבט נוספת. אל השניים חבר שותף שלישי שאחראי על הצד העסקי. כיום החברה מונה 30 עובדים
רחובות. "יש כלים שאנחנו מספקים בתשלום לגופים כמו עיריות, ולאחרונה הצטרפו גם אדריכלים, יזמים ומודדים"
טבריה. "בעקבות הקורונה השקענו בישראל. הגולשים יכולים לראות מיפוי של כמעט כל רחוב בישראל ללא תשלום"