חג המולד בפתח, וזוהי תקופה נהדרת עבור המפרסמים ברחבי העולם להפגין את היצירתיות שלהם ולהפגיז בשלל קמפיינים מקסימים ומרגשים. בין שלל הקמפיינים הללו, זה של חברת התעופה Westjet בולט מעל כולם, עם המון מקוריות וקסם.
בחברת התעופה הקנדית החליטו להפתיע את הנוסעים שלהם עם מחווה מרגשת במיוחד ברוח הנתינה של חג המולד, עם הפקה עליה עבדו שם במשך ארבעה חודשים.
וגם:
>> נוגע ללב: חצה את אמריקה בחצאית טוטו ורודה כדי להצחיק את אשתו שחלתה בסרטן השד
>> עוצר נשימה: 15 המערות המדהימות בעולם
מעט לפני העליה למטוס התבקשו הטסים לעבור במעין מסוף מיוחד עם מסך וידאו, ולסרוק בו את כרטיס הטיסה שלהם. כשסרקו את הכרטיס הופיעה על המסך דמותו של סנטה קלאוס בלייב-סטרים, והוא החל לשוחח עם הנוסעים ולשאול אותם אילו מתנות היו רוצים לעצמם לרגל החג. הנוסעים חשבו שמדובר בדרך יצירתית להעביר את הזמן לפני הטיסה ולשעשע את הילדים וסיפקו תשובות מגוונות החל מ"גרביים ותחתונים חדשים" ועד צעצועים שונים ו"טלוויזיה עם מסך ענקי".
לאחר סיום העלייה לטיסה, כשהנוסעים כבר מזמן שכחו מהעניין, התארגנה קבוצת מתנדבים של חברת התעופה ויצאה לחנויות במטרה לרכוש את כל המתנות אותן ציינו הטסים. המתנדבים ארזו את כל המתנות באריזות מתנה וסרטים אדומים, והעבירו אותן לשדה התעופה בו נוחתת הטיסה.
כשנחת המטוס ביקשו הנוסעים לאסוף את המזוודות שלהם מהמסוע, אלא שאז חיכתה להם הפתעה נהדרת. על המסוע נדלקו אורות כריסמס וברקע החלה להתנגן מוזיקת חג, ובמקום המזוודות, החלו לצוץ על המסוע המתנות הארוזות שהנוסעים ביקשו, רגע לפני שעלו על הטיסה.
הסרטון הזה, שהפך ויראלי ברשת עם 12 מיליון צפיות בארבעה ימים בלבד, מתעד את אווירת השמחה והאושר שנוצרו ליד מסוע המזוודות, כשהטסים פותחים את המתנות ומתרגשים (מלבד אולי אותו בחור שלא חשב מספיק בגדול וזכה לקבל תחתונים וגרביים).
אין ספק שמדובר באחד הקמפיינים המוצלחים בשנה האחרונה, וההד התקשורתי העצום רק מגביר את התחושה הזאת. נחמד שחברה מסחרית מוצאת זמן ומשקיעה משאבים בכדי לשמח את הלקוחות שלה.
אגב, את הכסף שייאסף מהצפיות הרבות ביוטיוב, מתכננים בחברה לנצל לרכישת כרטיסי טיסה עבור חופשות חג המולד של משפחות נזקקות. אם כבר, אז כבר. כל הכבוד.