"אני משועמם", חורט אוון על השולחן בספריית בית הספר בהתקף היפראקטיביות. בפעם הבאה שהוא חוזר לשם, הוא מגלה תשובה בכתב נשי. שני חורטי השולחנות מתחילים לדבר, אלא שרגע לפני שנחשפות זהויותיהם, שנת הלימודים נגמרת והספרייה נסגרת. אוון מוצא דרך מקורית לנסות למצוא את המתכתבת שלו - וזה הרגע שבו הכל משתבש.
כפי שאפשר לראות, הסרטון, שעלה לרשת ביום שישי וצבר יותר ממיליון צפיות תוך יום וחצי, לא באמת עוסק באוון ובחברה-לעט שלו. במקום זה, הוא מתמקד בילד הבלונדיני ששמו, לפי חשבון האינסטגרם, הוא כריסטופר. כריסטופר סובל מבריונות, קורא מגזינים על כלי נשק, מצביע על אחד הילדים האחרים באצבעות צמודות בתנועת ירי ומעלה לאינסטגרם תמונה עם אקדח. בסוף הוא גם בא לבית הספר עם רובה ומתחיל לירות לכל עבר.
הפרסומת המצמררת הזו נוצרה על ידי ארגון Sandy Hook Promise ("הבטחת סנדי הוק"), שנוסד בעקבות הטבח בבית הספר היסודי סנדי הוק בקונטיקט לפני 4 שנים, בו נרצחו 20 ילדים בגילאי 6-7 ושישה חברי צוות בית הספר. הארגון טוען שניתן למנוע מקרי ירי כאלה אם רק שמים לב לסימנים - אלא שהסימנים שמוצגים בסרטון מתמקדים כמעט אך ורק ביחס לנשק.
ברשת כבר התעורר זעם על הבחירה הזו, בעיקר בפורום Robot9001 באתר 4Chan. שם העירו, ובצדק, כי הסרטון לא מתמקד בסיבות לאלימות, אלא במניעת הפצת נשק. ברוב מדינות ארה"ב הזכות לרכוש ולהחזיק נשק נחשבת לפרה קדושה, כך שברור למה הסרטון שקורא לאזרחים לנסות למנוע מאחרים להשיג נשק מרגיז אמריקאים רבים.