"עשיתי ביטוח כדי שאוכל להיכנס לחנות של אפל ולקבל שירות", משפט לגיטימי של לקוח, אבל לא במקרה הזה. סרטון Vine של שניות בודדות שעלה אמש (ג'), לרשת ומטריף אותה מאז, מציג אישה עם עגלה עוברת סוג של התמוטטות עצבים כשהיא צורחת על עובדת בחנות אפל בלוס אנג'לס ודורשת ממנה לשרת אותה מיד.
האישה, שבינתיים הפכה לכוכבת רשת וגיבורה של כל מי שאי פעם נמנע ממנו שירות באפלסטור ובכלל, צועקת שהיא עשתה את הביטוח של אפל (Apple Care) שמקנה לה לטענתה, את הזכות להיכנס לחנות ולדרוש ולקבל את הטיפול שהיא צריכה באופן מיידי.
אלא שלפי חוקי אפל זה לא כזה פשוט, מי שרוצה להגיע להתייעצות אצל ה"גאונים של אפל" (עובדי חנות שעברו הכשרה מיוחדת לטפל בתקלות), צריך לקבוע תור.
רועי לטקה מגיקטיים שביקר לא פעם בחנות של אפל ומכיר מקרוב את "טיפול אפל" המפורסם, מסביר שבכל חנות רשמית של אפל יש דסק נפרד של "גאונים" (Apple Genius Bar), ובו יושבים כאמור הגאונים של החברה שעברו הכשרה מיוחדת ויודעים לטפל בתקלות של התוכנה והחומרה באייפונים, אייפדים, מחשבי מק ובעצם כל מכשירי אפל לסוגיהם. מלבד הידע הטכני הם עברו גם הכשרה במתן שירות ואמורים להיות אדיבים וסובלניים ללקוחות (יש אפילו סרטון מפורסם ובו בחן קומיקאי את הגבולות באפלסטור, כשהוא בין היתר הזמין לשם פיצה והכניס עז).
כדי שהכל יהיה מסודר ולא יהיו תורים ארוכים וכנראה מסיבות נוספות, מתבקשים המגיעים לדסק הגאונים לקבוע תור מראש. לטקה מוסיף שכמובן שהכל גמיש ואם יש מקום פנוי, הגאונים יעזרו גם ללקוחות שלא קבעו תור.
התקרית הפכה לוויראלית בעיקר בזכות האישה שמופיעה בו, ואין צורך באמת להסביר מדוע. נסייג שייתכן ומדובר בקטע מבויים. מה שבטוח הוא שהתגובות של האנשים שמסביב, אותנטיות לחלוטין.
היוטיוב של הצעקות:
ובסלואו מושן: