דן מאי הבריטי רצה פיצה חינם. אבל לא סתם כי הוא קמצן. רשת הסלולר O2 הציעה בטוויטר פיצה חינם למשרד, בשביל לקדם שירות שלה שמציע תלושי הנחה שונים. "צייצו את המיקום שלכם", כתבה O2, ומאי נענה וצייץ מיד "לקוחות החברה רעבים. נדרשת עזרה בתחום הפיצה", בתוספת המיקום שלו. זה היה הצעד הראשון.

פיצה בחינם (צילום: Dan May)
הפיצות שקיבל דן מאי מ"3" | צילום: Dan May

לאכזבתו, הוא לא זכה, ובמקומו נבחרו זוכים אחרים. אז הוא עשה את מה שכל לקוח של חברת סלולר יודע לעשות, ואיים לעבור למתחרה. O2 פירסמו מבצע נוסף שבו הם מחלקים גלידה, ובציוץ שכתב כתגובה, כתב מאי שהחברה איכזבה אותו וציין כי "אני חושב לעבור למתחרה Three". זה היה הצעד השני. 

בשלב הזה היינו מצפים שהוא יזכה להתעלמות במקרה הרע, או ב"שלום דן, פנה אלינו במייל או באתר וציין את מספר הטלפון שלך על מנת שנוכל לטפל בתלונתך" במקרה הטוב. אבל התגובות היו דווקא מועילות יותר, מבחינת מאי.

חברת Three ראתה שהשם שלה הוזכר, כתבה "אנחנו נתקן את זה, דן. פיצה וגלידה בדרך אליך". דן הגיב: "זו תהיה חטיפה מדהימה של המבצע של O2. אני כבר מכין סכו"ם".

יתכן שאיש לא היה שומע על המקרה אלמלא נכנסה Three לסיפור. כך או כך, נציגי O2 הרגישו כנראה שהם יכולים לקבל פרסום מצוין ושעליהם לכבות את השריפה שיצרו. בציוץ פומבי, שפורסם בערך שעתיים אחרי ההצעה של Three, כתבו ב-O2 למאי "מה דעתך על פיצה חינם להמשך השנה?".

פיצה בחינם (צילום: Dan May)
פיצה בחינם | צילום: Dan May

מאי קיבל בשמחה את הפיצות לכל השנה (אחת בשבוע להבטחת O2), אך לא לפני שהתגרה בחברה שאכזבה אותו פעם אחרונה: הוא פירסם צילום של 4 פיצות שבדיוק קיבל וכתב "אני מקווה שלא מדובר בבדיחה, במיוחד מאחר ש-Three שיחקו אותה". כשהבין שהוא אכן מקבל את הפיצה, הוא שינה את התיאור בפרופיל הטינדר שלו ל"יתרונות - זכיתי בפיצה חינם למשך שנה וצריך עזרה לאכול אותה"

לאחר הסערה ברשת, מאי קיבל בתמנה מ-O2 גם צמיד פיטביט, ועליו כתב "אני לא לגמרי בטוח מה אני אמור לעשות איתו. כל צמידי הכושר נראים כמו שעוני עצר שסופרים לאחור עד להתקף לב". 

פיצה בחינם (צילום: Dan May)
צמיד כושר למי שיאכל השנה 52 פיצות | צילום: Dan May