יהודה לוי יוסי לוי
אולי הזקן בלבל את האפליקציה

לפי אמונה רווחת, הפכים נמשכים - אבל אנשים שדומים זה לזו מחזיקים מעמד יותר זמן. אתר השידוכים Match.com הפנים את התפישה הזו ובקרוב הוא יתחיל להציע לגולשים שירות שימצא עבורם שידוכים פוטנציאליים באמצעות טכנולוגיה לזיהוי פנים.

השירות, המופעל על ידי חברת Three Day Rule, מבוסס על ההנחה שכל אדם נוטה להימשך לבני זוג בעלי מבנה פנים מסוים. אבל מאצ'.קום לא מעוניין לעודד אתכם לחפש תאום ראיין גוסלינג או שיר אלמליח, אלא מזמין את המשתמשים להעלות דווקא תמונות של האקסים כדי לקבל המלצות לפרטנרים פוטנציאליים דומים. כל זאת הודות לאלגוריתם ניתוח הפנים של החברה.

אם עדיין לא התגברתם על ה"לשעבר" או ה"לשעברית" כדי שתדעו שהתענוג הזה לא זול: כדי למצוא את אהבת חייכם תצטרכו לשלם 5,000 דולר (כ-17,257 שקל) לחצי שנה. מצד שני, המנוי כולל גם פגישות עם יועצי שידוכים אז זה בטח שווה את זה. או שלא. 

טליה גולדשטיין, מייסדת Three Day Rule - החברה שמבצעת את השירות עצמו, הסבירה בראיון ל-Mashable כי "לאנשים יש העדפה - והיא לא קשורה בהכרח לגובה או גזע או צבע שיער, אלא למבנה הפנים. במהלך שנותיי כשדכנית הבחנתי שלאנשים יש ממש סוגים מועדפים. הם טוענים שאין להם סגנון מועדף, אבל כשאני רואה את התמונות של האקסים - הם נראים לי דומים".