בשבועיים האחרונים צצו בטוויטר תמונות של המהדורה חדשה של ריסז - חטיף השוקולד המפורסם שמלא בחמאת בוטנים, במהודרת חג המולד, שצורתו עץ אשוח.

אבל כל מי שהעלה אותו הביע אכבזה ובעיקר לעג. האריזה מבטיחה עץ יפה בצורה ובמילה "עץ" ובפנים מתגלה גוש שחור שדי לא נראה כמו כלום במקרה הטוב, נראה כמו אף עצום במקרה הבינוני, ודומה מאוד לקקי במקרה הרע כפי שתיארו זאת המגיבים בטוויטר.

 

 

 

 

ציוצים רבים הצטרפו והטיחו עלבונות בעץ המוזר של ריסז, מה שאומר שהרבה אנשים קנו אותו והתאכזבו ואולי שכנעו אחרים לקנות כדי להיווכח בעצמם כמה הוא לא דומה לכלום. חלק מהגולשים הגיבו בפייסבוק ובטוויטר עם מהודרת העץ של סניקרז שנראית יותר כמו עץ וביקשו מחברת הרשי ללמוד איך עושים את זה טוב יותר.

 

 

 

 

 

 

והנה טוויסט בעלילה. או תפנית, אבל במילה תפנית אין משחק מילים על שם של חטיף שוקולד אחר. בכל מקרה,  בהרשי הבינו את הטעות שעשו (אם לא תכננו את זה מראש) והתחילו להגיב לגולשים בטוויטר. הניסוחים שונים אבל המסר אחיד: אנחנו אוהבים את כל העצים. כולם מיוחדים. הצורה לא משנה (אז למה ניסיתם בכלל? לא ברור), אלא הטעם. תאכלו ממתקים. "אם תבהי בו מספיק", כתבו לאחת המשמיצות, הוא יתחיל להראות כמו עץ.או שפשוט תאכלי אותו.