שינוי דרמטי בדרך לפיד האינסטגרם שלכם. הרשת החברתית הודיעה אתמול (שלישי) על שינויים בפיד שיציפו אותנו עוד בקידומים ממומנים, הפעם מאנשים ובתי עסק שמעולם לא עקבתם אחריהם.

אז מה זה אומר? עסקים ואושיות הם המרוויחים הגדולים, והם יוכלו להציב בפיד שלנו מודעות ממומנות באופן חופשי. לדוגמה: דוגמן שמקדם חברה שמשווקת אבקות חלבון, או דוגמנית שמפרסת חברת אופנה גדולה.

הן ייראו לכם כמו עוד פוסטים רגילים, אך אינסטגרם תעזור לכם לזהות שמדובר בתוכן פרסומי על ידי הכיתוב "תוכן ממומן", ולצד זה תוסיף את שם המותג ששילם על הפרסום.

כרגע רוב אושיות הרשת פשוט מפרסמים מוצרים שונים בתשלום בתמונות שארוזות היטב שרצות לנו בפיד בלי שנשים לב בכלל, ורק אם אתם עוקבים אחריהם תוכלו לראות את התוכן. כעת, יוכלו לטרגט אתכם כקהל יעד ולדאוג שתראו את זה.

"68 אחוז ממהאנשים אומרים שהם נכנסים לאינסטגרם בגלל החיבור שיש להם עם יוצרים", כתבו בבלוג של הרשת החברתית. "אנו מחפשים באופן מתמיד דרכים מתוחכמות יותר, כגון מודעות תוכן ממותגות, כדי להביא את התוכן של המפרסמים לקונים הנכונים, במקום פשוט לזרוק אותו לאתר. קידום תוכן ישירות באמצעות אושיות רשת ובעלי השפעה גורם לו להיות אותנטי יותר".