זו השנה הרביעית שחברת Hopper מפרסמת את רשימת המרוויחים הגדולים ביותר באינסטגרם. דו"ח החברה מתבסס על נתונים פנימיים של החברה שמתמחה בפרסום באפליקציה הפופולרית. רק בשנת 2019, אושיות האינסטגרם הכניסו כ-5.24 מיליארד דולר על פרסום חברות שונות. כמה אינסטגרם הרוויחה? שאלה יפה עם תשובה די עגולה: 20 מיליארד דולר.

במקום הראשון? תחזיקו חזק, דה רוק, דוויין ג'ונסון (187 מיליון עוקבים) שלפי הדיווחים מרוויח כמיליון דולר על פוסט בודד. מעבר להופעותיו על המסך הגדול, כוכב הקולנע בהווה והמתאבק לשעבר, השיק השנה גם את טרמנה, מותג הטקילה הפרטי שלו והמשיך לבסס את מעמדו כגורו של פיטנס וכושר ברשתות החברתיות - מהלכים שהקפיצו אותו מהמקום השישי הישר לפסגת הדירוג.

במקום השני נמצאת מי שהייתה בפסגה בשנה שעברה, קיילי ג'נר (181 מיליון עוקבים) שמכניסה כ-986 אלף דולר על כל פוסט ממומן. כזכור, זהו לא התואר היחיד שג'נר איבדה השנה. טייקונית הקוסמטיקה הסתבכה לפני כחודש עם המגזין "פורבס", לאחר שאלו פרסמו מאמר שבו נטען כי הונה אינו באמת מוערך במילארד דולר ועקבות "רשת של שקרים מצד קיילי ואמה קריס", "הפשיטו" ממנה את הטייטל "המילארדית הצעירה בעולם" שהעניקו לה בעצמם באוגוסט 2018.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מיד אחריה, ועם פחות דרמות, כריסטיאנו רונאלדו (224 מיליון עוקבים) כוכב יובנטוס האיטלקית, ששומר על הדירוג שלו משנה שעברה עם 889 אלף דולר על כל פוסט ממומן. למרות שלרונאלדו יש יותר עוקבים מג'נר ומדה רוק, הוא מרוויח פחות, למה זה קורה? ובכן, תג המחיר נקבע לפי כמות העוקבים של כל "אושיה", אבל בתוך זה נכנס החישוב של מידת ההשפעה של הכוכב על עוקביו. אם לפשט: שוק הפרסום מאמין שדה רוק יצליח להשפיע יותר על עוקביו ולגרום להם לרכוש את המוצרים שהוא מפרסמם מאשר רונאלדו, למרות שלאחרון יש 40 מיליון עוקבים יותר.

במקום הרביעי נמצאת אחותה הגדולה של קיילי והמיליארדרית הטרייה שממש השבוע קיבלה את הטייטל שלה, קים קרדישאן (175 מיליון עוקבים) - 858 אלף דולר לפוסט. במקום החמישי נמצאת אריאנה גרנדה (191 מיליון עוקבים) שמשלשלת לכיסה כ-853 אלף דולר לפוסט, עוד חמישייה והייתה עוקפת את קים. סלינה גומז (180 מיליון עוקבים) - 848 אלף דולר לכל פוסט מדורגת במקום השישי, ביונסה (148 מיליון עוקבים) שנמצאת במקום השביעי "רק" עם 770 אלף דולר לשיתוף פעולה.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

ג'סטין ביבר (139 מיליון עוקבים) במקום השמיני ומרוויח 747 אלף דולר מכל פוסט, ומיד אחריו נמצאת הזמרת טיילור סוויפט (135 מיליון עוקבים) עם תג מחיר של 722 אלף לכל פוסט. את העשירייה הראשונה סוגר הכדורגלן השני ברשימה, ניימאר (139 מיליון עוקבים) שעושה 704 אלף דולר על כל שיתוף פעולה. למי שתוהה מסי נמצא מיד אחריו, ובהמשך הדירוג נמצאת הרביעייה הבאה: ג'ניפר לופז, ניקי מינאז', קנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on