אחרי עשור בפייסבוק, מארק ד'ארסי, סמנכ"ל השיווק העסקי העולמי ומנהל הקריאייטיב הראשי של החברה, החליט לעזוב, והצטרף לגל של בכירים שעזבו לאחרונה את פייסבוק.

העזיבה שלו קורית רק כשלושה חודשים לאחר שבכירה אחרת במחלקתו, קרולין אברסון, עזבה גם היא, וחודשים ספורים לאחר עזיבתו של דיוויד פישר, בנו של נגיד בנק ישראל לשעבר, סטנלי פישר. פישר, מהמנהלים הבכירים ביותר בפייסבוק שהיה כפוף ישירות לשריל סנדברג, עזב לאחר 11 שנים של עבודה בחברה.

דובר פייסבוק אישר את עזיבתו של ד'ארסי, המהווה מכה נוספת לחברה. "מארק היה מנהיג מרכזי בפייסבוק במשך יותר מעשור. אנו מודים על תרומתו הרבה, ומאחלים לו את הטוב ביותר ", נמסר.

ד'ארסי פרסם פוסט על עזיבתו בחשבון הפייסבוק שלו: "אחרי מעל עשור בפייסבוק, החלטתי שהגיע זמני לעזוב את החברה. קשה לסכם בקלות את 10 השנים האחרונות מלבד לומר שאני גאה מאוד בצוותים שהיה לי המזל להיות חלק מהם ושל העסק שעבדו כדי לבנות". ד'ארסי המשיך להודות על שנות העשייה, לא רק בתוך פייסבוק, אלא גם בחברות אחרות וארגונים נוספים שפעילותם נקשרה אליו.

העזיבה של ד'ארסי קורית לא הרבה זמן לאחר שסגן נשיא פייסבוק לשעבר, בריאן בולאנד, התראיין ל-CNN והסביר מדוע עזב את את החברה והאשים אותה בהפצת פייק ניוז. "אחרי 11 שנים שבנינו דברים שאני גאה בהם, התחלתי לראות שאני מודאג מהמידע שיכול להיות משותף בפלטפורמה", אמר בולאד. "המידע הזה יכול להשפיע על הקהילה, קטנה וגדולה, בדרכים שאנחנו לא יכולים להבין, ולא נעשה מאמץ אמיתי כדי לנסות להבין. זו בעיה קשה".

בולאנד מתח ביקורת חריפה כלפי פייסבוק וטען כי אחת הסיבות העיקריות לעזיבתו את החברה הייתה חוסר לקיחת האחריות על הפצת מידע שגוי בפלטפורמה.