באגים ותקלות אחרות גרמו לכך שפייסבוק "חישבה באופן שגוי" חשיפה של קמפיינים ברשת החברתית. כך עולה מבדיקה פנימית של החברה, שפייסבוק דיווחה עליה בעצמה. פייסבוק גילתה טעויות בחישוב (כלפי מעלה ומטה) של חשיפות שבועיות וחודשיות של סטטוסים בתשלום, צפיות בווידאו, וזמן שהיה בכתבות שנפתחות בתוך פייסבוק.

במקרה אחד, פייסבוק סיפקה נתונים מוגדלים של צפיות אורגניות בפוסטים (כאלה שלא שולם עליהן כסף) מאחר שהחישוב לא הפחית גולשים שנחשפו לאותו פוסט יותר מפעם אחת. החישוב הנכון אמור להיות נמוך ב-33 אחוז לתקופה של שבוע, ונמוך ב-55 אחוז לתקופה של חודש. כלומר הנתונים שהוצגו היו גדולים ביותר מפי שניים מנתוני האמת.

על פי דיווח של ה-WSJ, פייסבוק חשפה את התקלה אך התחייבה כי לא הייתה לכך השפעה על החיוב הכספי של המפרסמים. פייסבוק התחייבה כי תבצע בדיקה בלתי תלויה נוספת של הנתונים, כולל נתונים מנופחים של משך צפיה בווידאו. פייסבוק תפתח גם את המדידה לגופים חיצוניים, ופועלת עם חברות כמו נילסן למדוד צפיות. פייסבוק גם מתכננת ליצור וועדת מדרוג שתכלול נציגים של משווקים וחברות פרסום, שיכתבו בלוג קבוע ובו יעדכנו על המדידות.