אנחנו יודעים שפרסומות בדרך כלל מעצבנות, אבל קורה לפעמים שפרסומת שמנצלת טכנולוגיות קיימות באופן בלתי צפוי הופכת לתופעה. זה מה שקרה עם הפרסומת הזו של פפסי מקס בבריטניה, שגרמה לאנשים שחיכו לאוטובוס בתחנת רחוב ניו אוקספורד בלונדון לשכוח לרגע את המציאות ולצלול לעולם דמיוני וצברה ביוטיוב מיליון וחצי צפיות תוך ארבעה ימים:

 

הפרסומת נוצרה על ידי חיבור מצלמה לתחנה ושידור הווידאו למסך המותקן על צידו הפנימי של הקיר. רוב הזמן זה נראה כאילו הקיר פשוט שקוף, אך בעזרת טכנולוגיית מציאות רבודה הוסיפה החברה לרחוב גורמים בלתי צפויים, כמו מטאור שנופל ממש ליד התחנה, חייזרים שחוטפים אדם מהרחוב, רובוט מאיים ונמר שמסתובב חופשי.

תגובות האנשים בתחנת האוטובוס בכל פעם בה נראה על המסך משהו בלתי צפוי נעו סביב האזור שבין פחד לשעשוע, אך רובם מיהרו מייד אחר כך אל מחוץ לתחנה, לראות כיצד עובד ה"קסם" - וגילו על צידו החיצוני של המסך פרסומת לפפסי מקס.