סמסונג הודיעה אתמול (ד') כי במהלך תערוכת CES, שתתקיים בשבוע הבא בלאס וגאס, תציג לראשונה שלושה מוצרים ממעבדת הקריאייטיב שלה, C-Lab, אשר מסייעת לעובדי החברה לטפח ולהוציא לפועל רעיונות למוצרים חדשים.

אין תמונה
היא תקרא לכם שמנים. החגורה של סמסונג

המוצר הראשון הוא WELT, חגורת בריאות חכמה. היא נראית כמו חגורה רגילה לכל דבר, אך נותנת ללובשים דרך לנטר את בריאותם בצורה דיסקרטית וסולידית. החגורה מסוגלת לנטר ולתעד את היקף המותניים של המשתמש, את מספר הצעדים שהלך, כמות הזמן שישב ואת הרגלי האכילה שלו. לאחר מכן, המידע נשלח לאפליקציה המנתחת את הנתונים ומציעה תוכניות מותאמות למצב הבריאותי של המשתמש.

עוד ב-Geektime:

Rink, בקר תנועה שמכניס את הידיים לעולם וירטואלי (צילום: סמסונג)
מכניס את הידיים לעולם הווירטואלי | צילום: סמסונג

הפיתוח השני, rink, הוא בקר תנועה המיועד לשימוש עם מכשירי מציאות מדומה, במטרה להציע דרך אינטואיטיבית יותר לניהול אינטראקציה עם העולם הווירטואלי. הוא נראה כמו צמיד הנלבש על פרקי האצבעות של כל אחת מידי המשתמש. שורת חיישנים מאפשרים ליצור העתקים מדויקים של כפות הידיים והאצבעות בתוך העולם הווירטואלי, מה שהופך את החוויה לעמוקה ומוחשית הרבה יותר.

TapTalk, צמיד שמעביר קולות לאוזן דרך האצבע (צילום: סמסונג)
לדבר בטלפון ולהיראות כמו סוכן חשאי. הרצועה שמעבירה קול דרך האצבע | צילום: סמסונג

המוצר השלישי הוא TipTalk, המציג דרך חדשנית לשמוע את הצלילים המועברים דרך מכשירים חכמים ללא אוזניות - על ידי נגיעה באוזן באמצעות האצבע. כן, ממש כמו בסרטים. המוצר נלבש על פרק היד כרצועה לשעון ומעביר את הקול דרך הגוף. המטרה היא לשפר את בהירות ואיכות השיחות גם בסביבות רועשות. את TipTalk ניתן לחבר לשעונים אנלוגיים או חכמים ולסנכרן אותו עם טלפונים חכמים.

שלושת הפרויקטים עדיין מצויים בתהליכי פיתוח, והסיבה שיוצגו לראווה במהלך התערוכה היא כדי להעריך את פוטנציאל השוק שלהם, ולקבל משוב מהנוכחים באירוע במטרה לשפר אותם.

הכתבה התפרסמה במקור באתר Geektime