NEXTER
NEXTER

דו"ח ארטימדיה לטלוויזיה ווידאו באינטרנט חושף את הרגלי הצפייה של הישראלים

60% מהישראלים בטווח הגילאים 18-24 העריכו כי הם צופים בתכני וידאו באינטרנט מעל לשעתיים ביום. כ-71% מהישראלים בוחרים לצרוך את תכני הוידאו האינטרנטיים באמצעות הטלפונים הניידים. 67% בוחרים לצרוך את התוכן דרך המחשב. גל תורג'מן, מנכל ארטימדיה:"הציבור הישראלי לא מוותר על צריכת תוכן איכותי מאתרי תוכן ישראלים מגוונים, בכל מקום ובכל זמן"

| פורסם 07/05/19 10:55 
רואים יחד טלוויזיה (צילום: shutterstock By bbernard)
צילום: shutterstock By bbernard