זה נשמע כמו הונאה שמתחילה ממישהו שמבקש לשאול אותך על שיווק ברשת, או מציע עבודה מהבית בלי מאמץ, אבל האנטר סקוט טוען שבמעט השקעה, הוא זכה במשך 9 חודשים בארבע מתנות חינם בכל יום וסך הכל בכ-1,000 פרסים.
בתוך השלל שהציג סקוט ניתן למנות כובע חתום על ידי כוכב טלנובלות מקסיקני, לוח שנה של חתולים, כרית, פוסטר, ספרים, מימיה, כיסוי לטלפון, אוזניות משקפי שמש, כרטיסים להופעות במדינות זרות ועוד ועוד. הפרס השווה ביותר הוא כרטיסים להסעות לשבוע האופנה בניו-יורק בשווי של 4,000 דולר.
סקוט, בוגר לימודי מדעי המחשב שמתפרנס כמהנדס במוטורולה וכנראה לא צריך לדאוג לפרנסה שלו, מצא תחרויות בטוויטר שצריך בסך הכל לשתף (retweet) בשביל לזכות. בעלי העסקים יוצרים תחרויות כאלה בשביל לקבל פרסום ברשת - כל מי שמשתף חושף את המותג לחברים שלו, והם שולחים פרס צנוע שמשתלם להם.
אם היה לכם הרבה זמן פנוי ורצון לזכות פעם בחודש בכובע או חולצה, כנראה הייתם מחפשים סטטוסים כאלה ומשתפים. סקוט פשוט תיכנת תוכנה שסורקת את הרשת בעצמה, מוצאת סטטוסים כאלה ומשתפת באופן אוטומטי. הוא היה צריך להפעיל מניפולציות בשביל למנוע מטוויטר לזהות שמדובר בתוכנה אוטומטית ולא במצייץ בן אנוש. אחרי שעבר את המשוכה הזאת, כל מה שנשאר לו לעשות היה לחכות למיילים שמודיעים לו על זכיותיו.
לדבריו, התוכנה שלו הגיעה ל-165,000 תחרויות. 1,000 הפרסים שהוא זכה בהם הם בשורה משמחת בשבילו ובשביל הקירות והמדפים שלו בבית. מצד שני, הנתון הזה אומר גם שישנו סיכוי של קצת יותר מחצי אחוז לזכות בפרסים כאלה, כאשר צריך לעזור למפרסמים ולהציף את החברים שלכם במותגים.