פנייה לקהל האוהדים של מותג בפייסבוק היא אמנות עדינה, כפי שידע כל מי שניסה פעם לנהל דף של חברה. את הלקח הזה, מסתבר, יש מי שעדיין לומדים בדרך הקשה, כמו הבנק הצרפתי "קאיס ד'אפראנז'" ("בנק החסכונות"), שהצליח בסוף השבוע להרגיז את לקוחותיו ונאלץ להסיר קמפיין פרסום בעקבות התגובות הזועמות.
ביום חמישי העלה הבנק, הפועל באזור אוברן-לימוזן שבמרכז צרפת, סטטוס בנוסח הבא: "בגלל שתאונות לא קורות רק לאחרים, GAV (ר"ת: ביטוח תאונות לחיים) של בנק החסכונות מבטח אתכם גם באופן זמני". למסר צורפה תמונה של סנאי שנלכד על עמוד מסוג כלשהו כאשר הוא עם ראשו מטה ואשכיו תלויים מעליו, כמחווה לסנאי המשמש כסמל הבנק.
התגובות מאוהדי הדף לא איחרו להגיע. תחילה הם האמינו כי הדף נפרץ על ידי האקרים שניסו לצחוק על הבנק, ולאחר שהסתבר כי מדובר בניסיון של הבנק לדבר בשפת גולשי הרשת החברתית הם הביעו זעם על השימוש בתמונה הלא נעימה.
בעקבות התגובות נאלץ הבנק להסיר את התמונה לאחר שעתיים ולפרסם התנצלות. "זו היתה טעות בשיקול דעת. היא פגעה באוהדים ובלקוחות פוטנציאליים. אנו מתנצלים", כתב דובר מטעם הבנק.
מקרה מקביל אבל בדיוק הפוך ארע באוגוסט האחרון, כאשר משרד התיירות האוסטרלי פירסם תמונה של קנגורו שוכב בפוזה מפתה, אבל את איבר מינו הוא החליט דווקא לטשטש כבדיחה. גם במקרה הזה זעמו הגולשים (לפחות אלה שלא הבינו את הבדיחה), אבל כאמור מסיבה הפוכה לגמרי ודרשו להסיר את הטשטוש, בגלל שמדובר ב"תמונות טבעיות של בעל חיים".