השנה החדשה בשוק התקשורת רק החלה וכבר נראה כי היא הולכת להיות מעניינת מאוד: לאחר שבשנה שעברה עיקר התחרות התמקדה בתחום הסלולר, הבוקר העבירה HOT את המיקוד לחבילות התקשורת הכוללות עם מבצע הצטרפות חדש.
במסגרת המבצע, הקרוי "טריפל Multi Surf", מציעה החברה ללקוחות חבילה הכוללת את כל 162 ערוצי הטלוויזיה שלה, טלפון ביתי עם שיחות ללא הגבלה ותשתית אינטרנט במהירות 100 מגה-ביט, במחיר של 100 שקל למשך שלושה חודשים, כאשר לאחר מכן עולה המחיר ל-352 שקל.
עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק
המבצע, שילווה בקמפיין פרסום, לא נועד לקדם את שירותי הטלוויזיה של הוט, להם יותר ממיליון מנויים ונתח גדול כמעט פי שניים משירותי המתחרה yes, אלא את שירות תשתית האינטרנט המהיר שלה. זאת במסגרת המלחמה על כתר שירות האינטרנט המהיר ביותר בין חברות התשתית לקראת פרויקט הסיבים של חברת החשמל.
סמנכ"ל השיווק של HOT, סביון בר סבר, אמרה כי "מסקר שערך לאחרונה מכון המחקר מידע שיווקי, עולה כי במשק בית בישראל יש בממוצע 7 מכשירים המחוברים לאינטרנט (מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ועוד). נתון זה מבהיר, באופן חד משמעי, את הצורך הממשי ברוחב פס לחוויית גלישה מהירה ואיכותית". במלים אחרות, החברה משכנעת את הלקוחות לרכוש את המהירות המקסימלית, אליה רוב המחשבים כלל אינם מסוגלים להגיע, בטענה כי בגלישה במספר מכשירים בו-זמנית היא תשפר משמעותית את החוויה.
במקביל דיווחה הוט שכבר היום מחוברים כ-200,000 לקוחות, המהווים רבע ממנויי שירותי תשתית האינטרנט שלה, למהירות ה-100 מגה.
>> תבע את HOT אחרי שלא השיג את נציגי השירות במשך 24 שעות - וזכה