מייסדי מובילאיי, שנמכרה לאינטל תמורת יותר מ-15 מיליארד דולר, השיקו היום (ד') קמפייק קיקסטארטר חדש עבור חברת "אורקם", גם היא בבעלותם. מדובר במצלמה שמזהה פרצופים, שיכולה לקרוא טקסטים, ומבוססת בינה מלאכותית. ואל תדאגו, הם לא צריכים את הכסף שלנו, ומדובר בקמפיין פרסומי.

המצלמה החדשנית, המכונה MyMe, ומתחבר בעזרת קליפס לבגדים שלכם, מתקשר בקישוריות בלוטות' עם אפליקציה נלווית בסמארטפון או בשעון חכם. הבחירה להשיק את המוצר באמצעות אתר מימון הממונים במטרה ליצור באזז סביב המוצר. הרוכשים הראשונים בקמפיין יוכלו לקבל את המוצר במחיר של 199 דולר בלבד ויקבלו אותו בחודש מרץ הקרוב. מחירו המלא יהיה 399 דולר.

האפליקציה מאפשרת למשתמש לתייג ולסדר אנשים לפי בחירתו - חברים, בני משפחה, ולהתאים נתונים סטטיסטיים על מנת להגיע לניהול זמן ואיזון טובים יותר. הוא מתקשר גם לחברים מקוונים ואנשי קשר ומספק סיכומי פעילות יומיים, שבועיים או חודשיים.

"מטרת הקמפיין היא להפוך את הבינה המלאכותית לבת לוויה לבני אדם באמצעות שילוב של מצלמה, מחשוב מתוחכם, למידת מחשב רשתות עמוקות", אמר פרופ' אמנון שעשוע, מייסד שותף, יו״ר ומנהל הטכנולוגיה הראשי של אורקם. "אני מזמין את כל מי שהפוטנציאל של בינה מלאכותית מעניין אותו להצטרף אלינו ולהקים קהילה שבה נוכל למצוא דרכים לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית לחיים טובים יותר".

זיו אבירם, מייסד, שותף ומנכ"ל אורקם אמר כי "במאה ה-21, אנו עשויים לפגוש מאות אנשים חדשים מדי יום ויש לנו אלפי חברים מקוונים. המוח שלנו מתקשה לזכור את כל האנשים שעמם באנו במגע. OrCam MyMe משמש כבן לוויה אולטימטיבי הודות לטכנולוגיה המבוססת בינה המלאכותית שלו".