המכירות של השעון של אפל, הלו הוא ה-Apple Watch, לא יעמדו בתחזיות המוקדמות של החברה, וזאת למרות שהחל מתחילת יולי תתחיל החברה להגדיל את מספר השווקים בו הוא יהיה זמין, וזאת כחודשיים לאחר ההשקה.

אפל ווטש (צילום: איתי מקמל)
מחכים לדגם הבא? | צילום: איתי מקמל

לפי ניתוח של האתר DigiTimes הסיני, שמתמחה בסיקור של יצרני המשנה שאחראים על ייצור השעון, כבר בחודשיים הראשונים לא עמדו המכירות בציפיות של אפל, והסתכמו למרות הבאז הראשוני בכ-3 מליון יחידות. למעשה, לפי האתר, ההתעניינות של הציבור בשעון הולכת ומתדרדרת במהירות מאז השקה.

קראו גם: שעון אפל: נראה טוב, עובד טוב, לא צריך אותו

ההערכה היא שההחלטה של אפל להוציא מספר דגמים, שרובם הוגדרו על ידה עצמה כיוקרתיים, פגעו במכירות. לפי DigiTimes, היא הייתה צריכה למקד את המכירות בכך שמדובר במוצר טכנולוגי מתקדם, והיא טעתה שלא עשתה כן. עוד דבר שפגע במכירות הוא ההיצע הגדל במהירות של שעונים שתומכים ב-iOS ובאנדרואיד כאחד במחירים נמוכים הרבה יותר, כשברוב המקרים מדובר בשעונים פשוטים יותר.

לפי ההערכות אפל כבר נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של הדור הבא של השעון שלה, והיא עתידה לשחרר אותו בחודשים הראשונים של 2016.

פורסם במקור ב-TGspot

עוד ב-TGspot:
HTC השיקה באופן רשמי את One ME
דיווח: אפל החלה בייצורו של האייפון הבא הכולל Force Touch