את סטוריבול כבר אירחנו בתוכנית לפני חצי שנה - ועכשיו החברה סוף סוף בדרך להשקת הצעצוע הכי אינטראקטיבי בעולם שאין לו מסך.

בחודש שעבר התחילה החברה קמפיין מימון המון באתר קיקסטארטר, וכבר גייסה פי 2.5 מהסכום המבוקש כאשר יש עוד 21 ימים לסיום הקמפיין. חן לב, מנכ"ל החברה, מספר שהיא גם קיבלה פניות מגולשים שמבקשים לתרגם את הממשק לשפות נוספות מלבד אנגלית ועברית. המשלוחים, אגב, לא יגיעו עד חנוכה - כך שבחופש הזה תצטרכו דרכים אחרות להעסיק את הילדים, גם אם כבר נפרדתם מ-59 דולר לכדור.

כזכור, הכדורים של סטוריבול מלאים חיישנים, שמאפשרים להם להרגיש תנועות, בנוסף לרמקול שמתקשר עם השחקנים. בוחרים סיפור דרך האפליקציה - ומאותו רגע לא צריך יותר את המסך.

כרגע ניתן "להלביש" את הכדורים בכיסויים של כמה דמויות מקוריות שנוצרו על ידי החברה, כמו גם כמה דמויות של ערוץ ניקלודיאון, שחתם על הסכם עם החברה. כל דמות וסיפור מיועד לשכבת גיל שונה או לסוג משחק שונה.