הערב (ג'), בכנס Mipcom, אירוע הטלוויזיה השנתי שמתקיים בקאן שבצרפת, תכריז חברת Screenz, המיזם המשותף של קשת ו-The Box, על שיתוף פעולה אסטרטגי עם סוכנות ICM Partners. סוכנות לייצוג יוצרי קולנוע וטלוויזיה מהגדולות בעולם, בה מיוצגים בין היתר ביונסה ואל פאצ'ינו והיוצרים של "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "שובר שורות" ועוד רשימה ארוכה של להיטים. במסגרת שיתוף הפעולה, מוצרי הניו מדיה של mako יופצו לחברות המדיה והתקשורת המובילות בארה"ב. 

נציין כי בשנתיים האחרונות השקיעה קשת משאבים רבים בתחום הניו מדיה ופיתחה מוצרים דיגיטליים משלימים לתוכן הטלוויזיוני. דוגמאות בולטות למשל הן המשחק האינטראקטיבי "50 דברים שצריך לדעת" ואפליקציית הפייסבוק "דייטינג בוק". במסגרת שיתוף הפעולה עם ICM מוצרים אלו, שפותחו בישראל, ישווקו לקהל האמריקאי תוך התאמה לצרכי השוק והתוכן בארה"ב.

אבי ניר, מנכ"ל קשת מסר: "ממש כפי שקשת פועלת בישראל בתחום הטלוויזיה ובתחום המדיה החדשה באמצעות mako, כך נפעל בשני התחומים גם בעולם. לצד הפעילות הגדלה והולכת בתחום התוכן הטלוויזיוני בשווקים הבינלאומיים, פנינו לשווקים אלו גם בתחום הניו מדיה. שיתוף הפעולה עם גורם בסדר הגודל של ICM בתחום המדיה החדשה הינו צעד ראשון ומשמעותי בכיוון".

קייבאן פיימאני מנהל חטיבת האסטרטגיה הדיגיטלית של ICM Partners מסר: "אנחנו מתרגשים להודיע על שיתוף הפעולה הזה, הראשון מסוגו, עם Screenz. בשנתיים האחרונות, שירותי מסכים משניים וחוויות בידור אינטראקטיביות יצרו מהפכה באופן שהצופים צורכים תוכן ויוצרים קשר עם צופים אחרים, ובעזרת המוצרים הנפלאים, הנסיון והטכנולוגיה ש-Screenz כבר השיקה ברחבי העולם בהצלחה רבה, שיתוף הפעולה בינינו ייצר את החידושים שיעצבו את התעשיה מחדש וישפרו את חוויית הצופים באופן משמעותי".