מאבקה של סלקום על כמה שיותר שירותי תקשורת ממשיך: ביום רביעי היא תשיק את שירותי התקשורת הביתית שלה, כך לפי הזמנה ששלחה הבוקר (ב') לעיתונאים.

הטלפון האדום מהקמפיינים של הליכוד והמחנה הציוני
מי יענה לטלפון של סלקום? | צילום:

בהזמנה מציגה החברה תוצאות של סקר שערכה לקראת השקת השירותים, ובה בדקה את דעתם של לקוחות בישראל על מצבו הנוכחי של שוק התקשורת הביתית. לקוחות הוט ויס, לפי התוצאות, משלמים בממוצע 410 שקל על כל שירותי התקשורת הביתיים מדי חודש. 80% מהישראלים חושבים שהעלות הכוללת שהם משלמים על תקשורת גבוהה מדי ועל השאלה "מה הכי מעצבן אתכם בשירותי התקשורת בבית?", בחרו מרבית משתתפי הסקר את התשובה "עלות גבוהה ויותר מדי ספקים" - כלומר, השילוב בין מחיר יקר לעובדה שהוא מפוצל בין יותר מדי גופים, במקום תשלום נמוך יותר על חבילה כוללה. 96% מהמשתתפים היו מעדיפים לשלם לחברה אחת גם על התשתית וגם על הספק.

לפי התוצאות, ניכר שסלקום מתכוונת להציע ללקוחות לשים סוף לפיצול החשבונות ולאחד את כל שירותי התקשורת הביתית - קו טלפון, ספק אינטרנט וטלוויזיה - תחת הגג של קבוצת סלקום. עם זאת, לא ברור האם היא תציע את כל השירותים תחת שמה, או ששירות האינטרנט יסופק תחת חברת הבת נטוויז'ן. בעתיד, ניתן להניח כי לחבילה יתווספו שירותי הטלפון הסלולרי של החברה, שכללי הרגולציה הנוכחיים מפרידים בינם לבין שאר השירותים.

שירותי התקשורת הביתיים של סלקום אינם הראשונים מסוגם - פרטנר (אורנג') מציעה שירותי טלפון קווי וספקית אינטרנט מאז 2008. אך רפורמת השוק הסיטונאי (הידועה גם כרפורמת הפס הרחב) תאפשר לסלקום להיות הראשונה המאחדת את התשלום על קו הטלפון והתשתית (לקוחות פרטנר משלמים כיום גם לה וגם לבזק או להוט).

כזכור, בתחילת השנה כבר היתה סלקום הראשונה להשיק שירות טלוויזיה עצמאי, המבוסס על ערוצי עידן+ וספריית VOD. עתה היא עומדת להיות הראשונה לנצל את הרפורמה האחרונה בשוק התקשורת להצעה שתכלול את כל שירותי התקשורת.