שירות לקוחות (צילום: George Doyle, GettyImages IL)
כבר לא ממתינים על הקו | צילום: George Doyle, GettyImages IL

חברת הוט הודיעה היום (ה') על השקת פעילות מכירות דרך אתר האינטרנט שלה. החברה תמכור את כל החבילות שלה דרך האתר בצורה מדורגת, אך בשלב הראשון תמכור שתי חבילות בלבד.

מהלך המכירות דרך האתר נועד להסיט משאבים ממוקדי השירות, ועל מנת שניתן יהיה להוריד בצורה הדרגתית כוח-אדם מהמוקדים לטובת שירות עצמי, כפי שהדבר קורה בתחום הסלולר.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי לקוחות הוט סובלים מזמני המתנה ממושכים - מה שפוגע במאמצי החברה להראות שהשירות אצלה השתפר. החברה טוענת כי התארכות זמני ההמתנה היא בגלל המבצע האחרון שלה לטלוויזיה.
החברה הודיעה היום כי תשיק שני מסלולים שיימכרו דרך האתר:

• טריפל iTOP: טלוויזיה "הכול פתוח" (כל הערוצים, כולל 15 ערוצי HD, למעט ספורט וערוצי הפרימיום, NG wild NTVMIR), אינטרנט במהירות 30 מגה וטלפון ללא הגבלה.

הטריפל משווק לנרשמים דרך האתר, במחיר של 249 שקל למשך 4 חודשים, ולאחר מכן יחזור למחיר הקבוע של 349 שקל. בנוסף, הלקוח יחסוך דמי התקנה בשווי 299 שקל.

• טריפל iClassic: טלוויזיה עם חבילת בסיס + 3 חבילות תוכן לבחירת הלקוח, אינטרנט במהירות 12 מגה וטלפון עם 500 דקות שיחה לנייד ולנייח.

הטריפל משווק למצטרפים דרך האתר, במחיר של 249 שקל למשך 4 חודשים, ולאחר מכן יחזור למחיר הקבוע של 299 שקל. בנוסף, הלקוח יחסוך דמי התקנה בשווי 299 שקל.

סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק בהוט: "מהלך זה הינו יריית פתיחה של ערוץ חדש, נוח ומשתלם במיוחד, העומד לרשות כל המצטרפים להוט. ההצטרפות דרך האתר מאפשרת ללקוח לראות בנוחות ובבהירות את תכולת ההצעה, ובנוסף, לקבל את כל שירותי התקשורת בבית ולחסוך מאות שקלים בשנה. ראוי לציין, כי זו רק ההתחלה, ובכוונתנו להרחיב את מגוון השירותים שנציע דרך האתר, הן ללקוחות חדשים והן ללקוחות קיימים, כבר בחודשים הקרובים, ונאפשר להם ליהנות ממסלולים משתלמים במיוחד".

לכתבה המקורית באתר גלובס