בימים האחרונים צלמי אינסטרגם ישראלים הבחינו שבין התמונות של חבריהם, ישנם גם צילומים של מותגים שמסומנים במילה "Sponsored" - ממומן. אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, פתחה באופן רשמי את מערך הפרסום שלה גם למותגים ישראלים, לצד מדינות נוספות כמו מקסיקו, איטליה, ספרד ואחרות.

פרסומות באינסטגרם
פרסומות באינסטגרם

המפרסמים יוכלו להעלות לפיד צילומים ריבועיים או מלבניים שנראים כמו צילומים של משתמשים רגילים. תמורת תשלום המפרסמים יוכלו להגיע לכלל גולשי אינסטגרם - גם אלה שלא מנויים עליהם. עוד יכולים המפרסמים להעלות סרטונים של עד 30 שניות. בפייסבוק אומרים כי השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, וניהול הפרסום ייעשה דרך פייסבוק. 

בפייסבוק ישראל אומרים כי סגרו עסקאות כבר עם מותגים גדולים בישראל, וציינו שמות של חברת משקאות, חברת תקשורת, חברת מזון ומותגים נוספים. בחברה ציינו כי יש בשירות 300 מיליון מנויים פעילים, אך לא ציינו כמה מתוכם בישראל.