מגיש הטלוויזיה גיא פינס צפה בפרסומת החדשה של אפליקצית החיפוש המקומי איזי, והחליט לעקוץ בחשבון טוויטר שלו. "הפרסומת של איזי- כמה צפוי ככה אפקטיבי", כתב ואז תהה, "מעניין כמה מורידים בזמן אמת בגללה".

בדקנו, ולפי טבלאות ההורדות בחנויות האפליקציות איזי הגיעה למקום השני באייפון ולמקום השביעי באנדרואיד. אחר עקץ את יכולות החיפוש של האפליקציה הישראלית ואת הצורך בקיומה. "לגופו של עניין", הוא כתב ,"יש כבר אפליקציה לחיפוש כל מה שאתה צריך, מתחיל ב-ג׳". ובכן לא צריך לנחש שב"מתחיל בג'" התכוון פינס לגוגל - שליטת החיפוש כמעט 20 שנה.

אלא שאיזי, לא נשארה חייבת ולא התעלמה מהציוץ. "היי גיא", ענו לו מיד מאיזי, "מזמינים אותך לבדוק בעצמך מי יותר טוב, איזי או המתחרה שמתחילה בג׳. הנה שתיים שניסו".

כאן הביאה איזי (שקשת היא מהמשקיעות בה) סרטון שבו משווים חיפוש מקומי (כלומר חיפוש של שירותים ועסקים הנמצאים בסביבה) באיזי ובאותה מתחרה. הנה למשל מה מקבלים כאשר מחפשים פאב לצאת אליו.