הילדה הטובה שהפכה לרעה הצליחה בסוף השבוע להוריד על הברכיים את האפליקציה שגם היא הפכה מטובה לרעה - סנאפצ'ט. ביום חמישי ירד השווי של סנאפצ'ט ב-3.6% - כ-800 מיליון דולר - לאחר שריהאנה פרסמה באינסטגרם סטורי בו היא יוצאת נגדה בזעם.

הסיבה לזעם היתה פרסומת שהופיעה באפליקציה לפני כשבוע, למשחק בשם "הייתם מעדיפים...". בפרסומת הוצגה דוגמה לשאלה: "הייתם מעדיפים להחטיף סטירה לריהאנה או אגרוף לכריס בראון?".


ההתייחסות ההומוריסטית לתקיפת ריהאנה על ידי בן זוגה לשעבר ב-2009 עוררה תמיהה וכעס באינטרנט, וגולשים וגולשות שיתפו את הפרסומת ומחו על חוסר הרגישות שלה. בין יתר המוחות היתה צ'לסי קלינטון, בתם של הנשיא לשעבר ביל קלינטון והמועמדת לנשיאות הילארי קלינטון.

החברה מיהרה להתנצל, ומסרה ל-BBC כי "הפרסומת נבדקה ואושרה בטעות, מאחר שהיא מפירה את הנחיות הפרסום שלנו. הסרנו את הפרסומת מיידית בסוף השבוע, ברגע שהדבר נודע לנו. אנו מתנצלים על המקרה". אותן הנחיות פרסום אוסרות על "תוכן מזעזע, סנסציוני או מזלזל".

לריהאנה ההתנצלות הזו לא הספיקה, וביום חמישי היא העלתה סטורי באינסטגרם בו כתבה: "אני יודעת שאתם יודעים כבר שאתם לא האפליקציה האהובה עלי, אבל אני מנסה להבין מה היה הקטע בבלגן הזה! הייתי רוצה לקרוא לזה בורות, אבל אני יודעת שאתם לא עד כדי כך טיפשים! בזבזתם כסף כדי להנפיש משהו שיבייש בכוונה קורבנות אלימות במשפחה והפכתם את זה לבדיחה!!! אני לא מדברת על הרגשות האישיים שלי, כי אני יודעת שאין לי כל כך... אלא על כל הנשים, הילדים והגברים שנפגעו מאלימות במשפחה בעבר ובמיוחד אלה שעדיין סובלים ממנה... אכזבתם אותנו! תתביישו לכם. ההתנצלות שלכם לא שווה כלום".

כאמור, התגובה הזועמת של ריהאנה גרמה למניית סנאפצ'ט לצנוח - בפעם השנייה תוך כחודש, לאחר שציוץ של קיילי ג'נר נגד העיצוב החדש המלא בפרסומות גרם לחברה לאבד יותר ממיליארד דולר משוויה.

סנאפ ניסתה להתנצל פעם שנייה, ואמרה: "הפרסומת הזו גועלית ומעולם לא היתה צריכה להופיע בשירות שלנו. אנו כל כך מצטערים שעשינו את הטעות הנוראית הזו ונתנו לה לחמוק דרך תהליך האישור שלנו. אנו חוקרים כיצד זה קרה כדי לוודא שזה לעולם לא יקרה שוב".

כל העדכונים בערוץ nextil@ בטלגרם