דף הבית של אפליקציית Wolflo
התכנים מכל הרשתות החברתיות באפליקציה ישראלית אחת. Wolflo

בכמה רשתות חברתיות יש לכם חשבון פעיל? אילו תכנים מעניינים אתכם בכל רשת חברתית? האם אתם בכלל מצליחים לעקוב אחרי כל מה שמעניין אתכם? אפליקציה חדשה בשם Wolfio נועדה לעזור לעקוב אחרי הררי המידע שמציפים אותנו במהלך היום באמצעות הרשתות החברתיות השונות. התקנו את האפליקציה על מכשיר האנדרואיד שלנו, לקחנו אותה לבחינה של מספר ימים וגילינו פתרון נוח, מוצלח בבסיסו, אך מצאנו גם כמה דברים שכדאי לשפר.

עמוד הפתיחה של Wolflo מציע שלוש אפשרויות להתחבר לאפליקציה: באמצעות חשבון פייסבוק, טוויטר או גוגל+. בחרנו להתחבר באמצעות חשבון פייסבוק, והובלנו למסך בו התבקשנו לבחור את יצרני התוכן שמעניינים אותנו - עמודי מעריצים, אתרי תוכן, תחומי עניין ועוד - וליצור "אוספים" שמעניינים אותנו. עבור כל יצרן תוכן מתקבלת כרטיסייה שמרכזת את פעילותו ברשתות החברתיות השונות איתן הוא עובד, והתוכן מכולן מרוכז יחד.

לאחר סיום הרכבת ה"אוספים" נפתח מסך שמוצג בכל פעם שנכנסים לאפליקציה – מסך המעקב. במסך זה מופיעות כרטיסיות של כל יצרני התוכן אחריהם החלטנו לעקוב, ובכל כרטיסייה שלוש משבצות המרכזות את התכנים האחרונים שעלו בכל אמצעי המעקב אחריהם - פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, גוגל+, Vine, ועוד. כניסה לכרטיסייה של יצרן תוכן או "אוסף" מעלה עמוד בו נמצאים כל התכנים בו, כאשר ניתן לסנן ולצפות רק בתמונות, סרטונים או פוסטים. רוצים לצפות בעדכונים האחרונים מ-Mako, ספורט 5, בנימין נתניהו וביונסה? אם פעם היו חמש אפליקציות לחמישה נושאים, היום כבר יש אפליקציה אחת.

יש לציין כי התכנים נסרקים ומוצגים בצורה כרונולוגית וללא סינון כפילויות, כך ששני פוסטים בפייסבוק ובטוויטר שמפנים לאותה כתבה ב-NEXTER יוצגו כשני פריטים שונים.

לחיצה על פרסום כלשהו מאחת מהרשתות החברתיות מובילה למסך המציג את הטקסט הנלווה לה וקישור לקריאה נוספת. כמו כן, קיימת תכונה חברתית המאפשרת לעקוב אחרי מה שחברים שלנו אהבו (אם גם הם רשומים לאפליקציה).

יתרונות:

האפליקציה מאוד פשוטה לשימוש ועונה על צורך הולך ומתפתח בדרך להתמודד עם כל כך הרבה מידע המציף אותנו במהלך היום. הממשק הגרפי ודרכי ההתחברות פשוטים, קלילים ונגישים לאוכלוסיות רבות. גם השפות המגוונות בהן מגיע הממשק (עברית, אנגלית ורוסית) וההופעה בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד, לצד הממשק הממוחשב – מנגישים את האפליקציה לקהלים רבים.

חסרונות:

אם ציינו שההרשמה לאפליקציה היא קלה ונוחה ומתבצעת על הרשתות החברתיות, יתכן ויהיו משתמשים שהיו מעדיפים להירשם באמצעות שם משתמש וסיסמה ייעודיים עבור האפליקציה. אגב, המפתחים מרגיעים כי האפליקציה לא תפרסם שום דבר בשמכם. בנוסף, חבל שלא ניתן לעקוב אחרי פרופילים פרטיים של חברים (שאינם רשומים לאפליקציה) ושלא ניתן לדווח לאפליקציה על ערוצים נוספים הקשורים לאותו גוף, כמו למשל ערוץ הטוויטר וה-RSS של NEXTER, שאינם כלולים יחד עם עמוד הפייסבוק שלנו בלשונית המעקב אחרינו באפליקציה.

הכתבה המקורית התפרסמה באתר TGspot