האם מכשיר נוסף של יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם סובל מתקלה סדרתית? לפי אתר Myce, לאחרונה מצטברות ברשת המוני תלונות מצד בעלי מכשירי גלקסי S7 Edge, מכשיר הדגל של סמסונג, שמדווחים על פס ורוד אנכי שמופיע קרוב לקצה הימני של המסך.


ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק, באתר הווידאו יוטיוב ובפורומים של סמסונג ושל ספקיות סלולר שמוכרות את המכשירים מעלים משתמשים רבים תמונות וסרטונים של מכשירים שסובלים מהתקלה, כאשר רובם טוענים כי המכשירים לא הופלו ולא באו במגע עם מים - שני תירוצים קבועים של יצרניות סלולר כאשר מתגלות תקלות במכשירים.

סמסונג, מצידה, לא בטוחה איך להגיב. תחילה הגיב נציג בפורום הרשמי של סמסונג בארה"ב בכך שלקוחות מוזמנים להביא את מכשירם לתיקון ואם הטכנאים יבדקו וימצאו שמגיע להם כזה - הם יקבלו אותו. לאחר מכן אמרה דוברת סמסונג במדינות בלגיה, הולנד ולוקסמבורג לאתר Tweakers כי מדובר בבעיה נפוצה וכי מי שיגיע איתה למעבדות החברה יקבל תיקון.

לבסוף החליטה סמסונג העולמית כי תגובתה הרשמית היא "אנו מודעים למספר מצומצם מאוד של מקרים המדווחים על מסכים ממשפחת ה-Galaxy 7. לקוחות אשר חווים בעיה מוזמנים לפנות למרכז שירות הלקוחות". במילים אחרות: החברה לא מתחייבת לתקן כל מכשיר עם הבעיה אך גם לא מכחישה שקיימת בעיה כזו ושהיא מתקנת מכשירים שהיא מופיעה בהן במסגרת האחריות.

ובינתיים, מביני עניין ברשת ממליצים למי שהבעיה מופיעה אצלו לנסות לתקן אותה לבד בכמה נגיעות: הקלידו כוכבית, סולמית, 0, כוכבית, סולמית במסך החייגן, ולחצו על שמות הצבעים בשורה העליונה (Red, Green ו-Blue). הפעולה מאפסת את נקודות הצבע במסך ואמורה לפתור את התקלה, לפחות זמנית.