גלקסי S8 ו-S8 פלוס של סמסונג אמנם הושקו רשמית רק ביום שישי האחרון, אבל כבר הספיקו להיות במרכזה של מיני-תקרית.

לקוחות בדרום קוריאה, שהזמינו את המכשירים בהזמנה מוקדמת וקיבלו אותו במהלך השבוע שעבר, החלו להתלונן כי במכשירים מופיעים כתמים אדומים לא ברורים על המסך. המונח "Galaxy S8 Red Screen" טיפס בקלות לראש רשימת הביטויים המחופשים בדרום קוריאה, כשמשתמשים רבים ביקשו לגלות מה גורם לבעיה והאם זו אשמת פס הייצור.

עוד ב-TGspot:
מיקרוסופט מתחייבת: עדכונים לווינדוס פעמיים בשנה במועדים קבועים
סמסונג מחליפה את נגן המוזיקה במכשירים שלה לטובת השירות של גוגל

חברת סמסונג מיהרה לכבות את השריפה ולהגיב רשמית. לטענתה, מדובר בעניין של הגדרות משתמש. בהודעה רשמית נאמר כי "כל הטלפונים של סמסונג עוברים סדרת בדיקות מחמירה בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות. מכשיר הגלקסי S8 נבנה עם תצוגה שמסוגלת להתאים את עצמה ולמקסם את טווח הצבעים, החדות והרוויה לפי הסביבה. במקרה הצורך, משתמשים יכולים לכוון את הצבעים באופן ידני כדי לשנות את מראה הגוונים הלבנים, על ידי גישה להגדרות -> תצוגה -> מצב מסך -> איזון צבע".

מאוחר יותר הוסיפה סמסונג כי תפיץ עדכון תוכנה מיוחד עבור המכשירים החדשים, אשר נועד לפתור את הבעיה על ידי ביצוע התאמה מחדש של הצבעים והגדלת טווח הצבעים שמשתמשים יוכלו לכוון בעצמם. החברה הדגישה שוב כי לא מדובר בבעיית חומרה. לא ברור בדיוק מתי יופץ העדכון למכשירים, כיוון שסמסונג לא מסרה תאריך, אך רבים מעריכים כי מדובר על מהלך השבוע הבא, לפחות למכשירים בדרום קוריאה.

הכתבה התפרסמה במקור באתר TGspot