האם סמסונג שוב סובלת מתקלה חמורה במכשירי הדגל שלה? בימים האחרונים דיווחו לקוחות ישראלים רבים שרכשו את גלקסי S9 המכשירים על בעיות, ובעיקר על ניתוקי שמע בזמן שיחות.

ברוב הסקירות בישראל, כולל בבידקה שלנו, המכשיר קיבל תשבוחות וציונים גבוהים. אך נראה כי היכולת הבסיסית לקיים שיחה רציפה נפגם. בינתיים, החברה הודתה בקיומה של בעיה והבטיחה תיקון בעדכון תוכנה - אך לקוחות רבים מדווחים כי העדכון לא פתר את הבעיה, וככל הנראה יצטרכו עדכון נוסף.

גולש אחד בעמוד של סאני, היבואנית בישראל, הזהיר: "לא להתפתות לקנות את המכשיר מתנתקות השיחות טלפון חדש נקנה אחרי יומיים נכנס לתיקון ואין פיתרון ראו הוזהרתם".

גולש אחר בעמוד כתב: "אכזבה אחת גדולה, לפני כשבוע רכשתי את הגלקסי s9 ממיטב כספי ומהר מאוד גיליתי שיש לו כמה תקלות ובאגים ולא רק אצלי כמו: (...) בזמן שיחה לכמה שניות לא שומעים את הצד השני".

לקוחה נוספת כתבה: "אני לא יכולה לנהל שיחה יותר מחצי דקה ברציפות ללא ניתוק".

"לא לקנות גלקסי s9 יש תקלה בשיחות שאין לך כרגע פתרון", ציין מגיב נוסף. "הפתרון שאמרו לי זה שיצא בימים הקרובים עדכון גרסא שיפתור את זה - וגם אחרי שעשיתי עדכון גרסא זה לא פתר את הבעיה אז הם אמרו לי לחכות לעוד עדכון גרסא שיצא בימים הקרובים".

רוכש נוסף סיפר כי החליף את המכשיר בעקבות התקלה - ואותה תקלה חזרה על עצמה במכשיר החלופי: "אזהרה לא לקנות גלקסי s9 יש ניתוקי שיחות (...) אגב S9 הוחלף ויש את אותן בעיות".

מסמסונג נמסר בתגובה: "אנחנו בודקים מספר מצומצם של דיווחים על הפסקות שמע של מספר שניות במהלך שיחה במכשירי גלקסי S9 / S9 + ומעודדים כל לקוח שחווה קשיים או שיש לו שאלות לפנות אלינו באופן ישיר במספר 6963*".