גם כיום, כשנה לאחר השקתו, נחשב מכשיר ה-One של חברת הסטארטאפ הסינית OnePlus, לאחד ממכשירי האנדרואיד הנחשקים ביותר בעולם. הסוד? מפרט מרשים ומחיר משתלם. עתה, לאחר חודשים רבים של מגעים, ישווק ה-One בצורה רשמית עם יבואן רשמי שיעניק גם שירות ותמיכה.

OnePlus One (צילום: הילה יונתן)
צילום: הילה יונתן

2,199 שקל לדגם ה-64GB

דגם ה-64GB של מכשיר ה-ONE יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2,199 שקל. הגרסה שתימכר בארץ היא הדגם הבינלאומי, המותאם לשוק הישראלי והאירופאי, שכולל ספק כוח מקורי. חוץ מהסמארטפון תשווק החברה גם את מגוון המוצרים הנלווים המקוריים מבית ONE PLUS, דוגמת מגני מסך, מטענים, כיסויים ועוד. המכשירים והאביזרים יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. לצורך כך, הקימה החברה מערך שירות ותמיכה שכולל מעבדת שרות הדואגת למלאי חלפים מקוריים ישירות מהיצרן.

עוד ב-Geektime:
פיתוח ישראלי - מכירים קפסולות לקפה? אז כזה לאוכל
דיווח: פייסבוק תתחרה בגוגל עם מנוע חיפוש פנימי משלה

עד עכשיו, ישראלים שרצו לרכוש את המכשיר נאלצו להשתמש במערכת ההזמנות של החברה, שדרשה בעבר הזמנה מחברים, ולאחר מכן להיעזר בשירותי שילוח לישראל או לחילופין להזמין מאתרי מכירות כמו eBay ויבואנים פרלליים. למרות השיטות הלא-ידידותיות בעליל, ההערכות הן שכ-50 אלף ישראלים כבר רכשו את המכשיר המדובר.

אנחנו כבר בחרנו בו כמכשיר המצטיין של 2014

עתה, כאמור נבחרה חברת C-Data, להיות החברה הראשונה בעולם עמה חותמת חברת ONE PLUS על הסכם הפצה של מוצריה. בתגובה להכרזה, מסרה טלי חלפון, סמנכ"לית המכירות של החברה: "זוהי הבעת אמון והערכה אדירה לנו ולצרכנים בישראל שהחברה בחרה בנו ובמדינה כפיילוט בבחינת שיטת שיווק שונה ממה שהיה נהוג עד כה". C-Data היא יבואנית ומפיצה של מוצרי מיחשוב וציוד היקפי מתוצרת אפל, מיקרוסופט, HP, Dell ועוד.

המפרט של המכשיר כולל מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית 1080p עם ציפוי Gorilla Glass 3 של Corning; מבחינת עיבוד, כולל המכשיר את ה-Snapdragon 801 של קוואלקום, 3GB RAM, רמקולים קדמיים של JBL, מצלמה אחורית עם חיישן 13 מגה-פיקסל וקדמית עם חיישן 5 מגה-פיקסל, מתוצרת סוני.

באתר של OnePlus נמכר דגם ה-64GB ב-350 דולר, כלומר, כ-1,350 ש"ח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במחיר שלא כולל משלוח (עם חברת שילוח בינלאומית) ומכסים בישראל. לאחר התוספות הללו, מגיע מחירו ל-2,000 ש"ח.

מ-C-Data נמסר לגיקטיים כי לא מדובר ביוזמה חד-פעמית, אלא שיתוף פעולה ארוך טווח, שיימשך גם בשיווק והפצה של מכשירים עתידיים. למרות זאת, על פי ראשי OnePlus, מכשיר ה-Two יימכר דרך מערכת המכירות באתר החברה, שדורשת הזמנה מחבר.

ה-Two בדרך

ה-One הושק תחת הסיסמה Flagship Killer, כלומר, "קוטל מכשירי הדגל", מה שהיה נכון לזמנו. אולם מה שהיה נכון ללפני שנה, כבר לא כל-כך נכון כיום. שלל מכשירי הדגל שהושקו בשבועות האחרונים, ביניהם ה-S6 של סמסונג, ה-HTC ONE M9 וה-G4 של LG כבר כוללים חומרה שמקדימה את ה-One בדור שלם, החל מהמעבד והזיכרון, דרך רזולוציות המסך וכלה בחיישני המצלמה. דגם ה-Two, שיושק ברבעון השלישי של 2015 צפוי לתת פייט רציני מבחינת המפרט, אולם על פי כל הסימנים, מחירו יהיה גבוה יותר מקודמו.

 

פורסם במקור ב-Geektime