כשבועיים בלבד לאחר ההשקה בפועל של Galaxy S9 ו-S9 Plus, נראה שגם ההשקה הזו, כמו השקות של מכשירים רבים בעבר, לא עוברת כל כך חלק.

בימים האחרונים התחילו להצטבר תלונות של משתמשים במספר אשכולות ב-Reddit וגם באתר התמיכה של סמסונג עצמה. הבעיות נגעו לרגישות של המסך לביצוע לחיצות ונגיעות, כשחלק מהן טענו שיש אזורים מתים לחלוטין במסך, בהם לחיצה אינה גורמת כלל לתגובה.

לצד התלונות היו גם פתרונות לכאורה: היו שסיפרו שאתחול של המכשיר עזר, היו כאלה שסיפרו שהצליחו להתגבר על הבעיה על ידי העלאה משמעותית של רמת הרגישות של המסך – אבל היו גם כאלה שדרשו החלפת מכשיר בגלל שלא הצליחו לפתור את הבעיה בשתי השיטות לעיל.

בתגובה אמרה סמסונג לאתר Engadget: "בסמסונג שביעות הרצון של הלקוחות נמצאת בליבת העסקים שלנו ואנחנו מתכוונים להעניק את החוויה הכי טובה שאפשר. אנחנו בודקים מספר מוגבל של דיווחים על בעיות תגובה של מסכי המגע בגלקסי S9/S9 פלוס. אנחנו בקשר עם הלקוחות שמושפעים מכך וחוקרים את העניין".

הכתבה פורסמה במקור באתר TGspot

עוד ב-TGspot:
האוזניות נטולות החוטים של Jabra הושקו בישראל
גוגל תוריד את אמזון בתוצאות החיפוש