_OBJ

אז מתי תהיה לנו ממשלה חדשה? על השאלה הזאת יתחיל היום לנסות ולענות צוות המו"מ המיוחד שהקים אמש יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו.

יו"ר הליכוד הודיע אמש כי הקים שני צוותים מיוחדים, אחד למו"מ על הרכבת הממשלה, ושני לתפקיד הכנת תוכנית הפעולה של הממשלה הבאה. הצוות הראשון, להקמת הממשלה, מונה את עו"ד יעקב נאמן, נתן אשל, ח"כ גדעון סער, ח"כ זאב אלקין ועו"ד מודי זנדברג. את עבודת הצוות ירכז ח"כ סער.

בליכוד הודיעו שהצוות יחל לפעול כבר הבוקר ויקיים סדרת פגישות עם צוותי המשא ומתן של מפלגות "ישראל ביתנו", ש"ס ויהדות התורה.

הנושא השנוי במחלוקת שעומד על הפרק הוא ברית הזוגיות שאותה מקדמת ישראל ביתנו. ש"ס ויהדות התורה עד כה הביעו התנגדות נחרצת להצעת החוק, המאפשרת לבני זוג שאינם יכולים להינשא כדת משה וישראל - להירשם כנשואים בישראל.

את עבודת הצוות השני, שזכה לשם הציורי "צוות 100 הימים", ירכז ח"כ יובל שטייניץ. בתוך כך, ביום שישי אמורים לשוב ולהיפגש נתניהו ויו"ר קדימה ציפי לבני. בהמשך השבוע, ייפגש נתניהו גם עם יו"ר העבודה, אהוד ברק

פישר סירב להצעה להיות שר האוצר

כפי שפרסמה לראשונה כתבת חדשות 2, רינה מצליח, אתמול נפגשו יו"ר הליכוד ונגיד בנק ישראל, סטנלי פישר. בפגישה, שנערכה בחלקה בארבע עיניים, הציע נתניהו לפישר להיות שר האוצר בממשלתו. הנגיד סירב, כבר באותה פגישה.

פישר הסביר את התשובה השלילית בכך שהוא אינו מעוניין בתפקיד בעל אופי פוליטי. לאחר ההצעה המפתה ודחייתה על הסף, הציע נתניהו לפישר להישאר לכהונה נוספת כנגיד בנק ישראל.