"חייבים להודות - טראמפ": זו הסיסמה שמתנוססת החל מהיום (רביעי) במודעות שהודבקו על מוניות השירות בעיר תל אביב. ההערכה היא שבישראל ישנם כ-300 אלף אזרחים אמריקנים בעלי זכות הצבעה בבחירות שיתקיימו ב-3 בנובמבר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

במפלגה הרפובליקנית בישראל הסבירו כי החליטו להעלות הילוך לקראת הישורת האחרונה של הבחירות שיתקיימו בעוד פחות משלושה שבועות. עבור הקמפיין בארץ יצרו ב"אצטרובל פרסום" לוגו בעברית שמעוצב בהתאם לרוח קמפיין הבחירות האמריקני. המסר בעל משמעות כפולה: פנייה לקהל הישראלי-אמריקני שרובו שמרן, וידגיש את הצורך להודות לנשיא טראמפ על הישגיו כלפי מדינת ישראל, ולהודות בכך שזו הבחירה הנכונה עבור מדינת ישראל.

"מטרת קמפיין הבחירות של הנשיא טראמפ בישראל היא לעודד את הציבור האמריקני בארץ, בתמיכת הממשל הנוכחי והמפלגה הרפובליקנית, ולצאת ולהצביע", אמר יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מרק צל, "עבור הידיד הגדול ביותר שהיה לנו בבית הלבן, הנשיא טראמפ".

קמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל (צילום: אצטרובל פרסום)
קמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל קמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל | צילום: אצטרובל פרסום

"ההרשמה להצבעה בבחירות של האזרחים האמריקנים בישראל כבר נמצאת בעיצומה", עדכן עו"ד צל, "והשבועות הקרובים יהיו גורליים ויכריעו את דמותו של הנשיא הבא. בשבועות הקרובים נתמקד בעידוד שיעור ההצבעה ובפעילויות הסברה בקרב הציבור המסורתי והצעיר בתל אביב, יהודה ושומרון וירושלים".

אורן שאער, מנכ"ל "אצטרובל פרסום": "מוניות השירות, שכל כך מזוהות עם העיר תל אביב, תעבורנה גם באזורים שבהם ריכוז של מצביעים פוטנציאלים כגון רעננה וערים נוספות".