כשהוא מופיע בראש מדרגות בית המשפט העליון הלילה (בין חמישי לשישי) שמע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ דבר שלא יצא לו לשמוע לעתים קרובות, לפחות לא באופן ישיר כל כך - קריאות בוז צורמות מהקהל שקרא: "הצביעו כדי להדיח אותו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

טראמפ נעמד לפני ארונה של השופטת רות ביידר גינזבורג ז"ל, העטוף בדגל האמריקני. גינזבורג מתה השבוע לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. כשפניו מוסתרות מאחורי מסכה, גם כן אירוע נדיר מצד הנשיא שלא מרבה לעטות מסכה בפומבי, טראמפ הפנה את מבטו לכיוון הקהל שקרא נגדו. רעייתו, הגברת הראשונה מלניה טראמפ, הישירה את מבטה קדימה.

אחרי כמה רגעים שעמדו בשקט, בני הזוג חזרו ללימוזינה שלהם ונסעו חזרה לבית הלבן. כשנשאל על מה שקרה בבית המשפט מאוחר יותר, אמר טראמפ כי הוא בקושי שמע את הקריאות נגדו. "בקושי יכולנו לשמוע את זה מהיכן שהיינו. מישהו אמר שיש קצת קריאות. אבל הם (הקהל) היו ממש ליד התקשורת, בקושי יכולנו לשמוע. שמענו צליל אבל זה לא היה חזק במיוחד".

כאשר הוא מסתובב ברחבי המדינה, טראמפ בדרך כלל נפגש רק עם קהל תומך. בעצרתו בפיטסבורג בשלישי, העיר טראמפ שעבר זמן מה מאז שמישהו הפריע לו במהלך אירוע של הקמפיין: "אתה לא רואה את זה כל כך הרבה".

טראמפ ניסה להימנע מפרובוקציות לאחר שהשופטת גינזבורג נפטרה ועקב הזדהותה המובהקת עם הליברלים הוא נזהר שלא לעשות דבר שישמש את מתנגדיו בהמשך הקמפיין: הוריד דגלים לכבודה, הספיד אותה בצורה מכבדת והמתין עם הודעה לגבי מחליפה בבית המשפט עד לאחר הטקסים לזכרה. אבל הוא הודיע כי כבר יש לו מועמד בראש.

בכל זאת, התגובה מצד המתכנסים בבית המשפט הייתה אינדיקציה טובה לכך שגם ניסיונותיו של טראמפ להפגין כבוד אינם צפויים להנמיך את הטמפרטורה סביב כיסא השופט הפנוי בבית המשפט העליון, לקראת נקודת הרתיחה בבחירות לנשיאות.