‎מלניה טראמפ ביטלה הערב (שלישי) את מה שהיה אמור להיות הופעתה הראשונה מזה חודשים בקמפיין הבחירות של הנשיא דונלד טראמפ. הסיבה לביטול המפתיע: מלניה ממשיכה שלא להרגיש טוב, בעודה מתאוששת ממחלת הקורונה. הסיבה שציינה מלניה בהודעתה היא מכה חמורה יותר לנשיא מהביטול עצמו, שמדיניותו המקלה בהתמודדות עם המחלה כבר פגעה בו בסקרים. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מלניה הייתה אמורה להתלוות לטראמפ בפנסילבניה ביום חמישי אך לבסוף החליטה שלא להצטרף. "הגברת טראמפ ממשיכה להרגיש טוב יותר בכל יום שעובר, אך בשל השיעול המתמשך והרצון לשמור על זהירות, היא לא תצטרף לנשיא", מסרה לתקשורת סטפני גרישם, ראש הסגל של האישה הראשונה.

זו הייתה יכולה להיות הפעם הראשונה כמעט בשנה האחרונה שמלניה הראתה את עצמה במהלך הקמפיין, מלבד כנס הרפובליקנים בחודש אוגוסט שבו הופיעה. מלניה לא הייתה צפויה לנאום או לענות לשאלות בפנסילבניה ועד כה לא ידוע על הופעה מתוכננת שלה בעתיד הנראה לעין. היא והנשיא נדבקו ככל הנראה באירוע בבית הלבן בתחילת החודש.

גם בעבר מלניה טראמפ לא הייתה שותפה פעילה בקמפיינים של בעלה. במהלך הבחירות של 2016 היא הופיעה פעמים ספורות בלבד, והופעתה הארוכה ביותר הייתה חמישה ימים לפני הבחירות. בשל חוסר שיתוף הפעולה מצידה נאלץ הנשיא להסתמך בעיקר על ילדיו הבוגרים, איוונקה ואריק.