לוקאס וורן (צילום: יח"צ גרבר)
לוקאס וורן | צילום: יח"צ גרבר

לוקאס וורן בן ה-18 חודשים עשה היסטוריה השבוע, כשהפך לפרזנטור הראשון של מותג האוכל לפעוטות "גרבר" עם תסמונת דאון. לוקאס נבחר מתוך 140 אלף תינוקות שהשתתפו השנה בתחרות.

 לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

"בכל שנה, מתחילת המסורת של צילומי התינוקות לגרבר, בחרנו תמיד תינוקות שהדגישו את המורשת שלנו המכירה בכך שכל תינוק הוא תינוק של גרבר, ולוקאס הוא התאמה מושלמת", אמרה קריסטין ווטן, דוברת החברה.

לוקאס וורן (צילום: cortney warren)
לוקאס וורן | צילום: cortney warren

הוריו של לוקאס יקבלו על הקמפיין 50 אלף דולרים. במשך כל השנה יופיעו פניו של לוקאס על מוצרי החברה ובפרסומות. "אנו מקווין שההזדמנות הזאת תאיר באור חדש את אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים ויגרום לאנשים להבין שלאנשים עם צרכים מיוחדים יש פוטנציאל לשנות את העולם - בדיוק כמו לוקאס שלנו", אמרה אמו.