הבוקר נערך באוניברסיטת תל אביב כנס "סלקום מדיה", זו השנה השלישית ברציפות, כשהפעם הוא מתמקד במהפכה הסלולרית הבאה שבה עולמות התוכן, הקמעונאות והמסחר מתכנסים כולם לטלפון הנייד, במהלך שמוגדר על ידי החברה כ-Mobile is everything.

 

את ההרצאות המרתקות מהכנס אנו מעבירים כאן בשידור חי בחדשות 2 באינטרנט.

 

במסגרת הכנס השנה ירצו מומחים שונים מהארץ והעולם במטרה להציג בפני מנהלים בכירים בישראל את המגמות והחדשנות בעולם הסלולרי. אחד האורחים בכנס הוא דניס קרולי, המייסד של אפליקציית השירותים מבוססי המקום Foursquare.

 

בהרצאתו צפוי קרולי להציג כיצד צפויים עולמות הצרכנות והמשחקים להשתנות בעקבות העמקת השימוש בטכנולוגיית שירותים מבוססי מקום. בנוסף, צפוי קרולי לספר על אילו צרכים צרכניים באים השירותים מבוססי המקום לענות, ואילו שירותים דומים צפויים בתקופה הקרובה.

 

בדברי הפתיחה בכנס הסביר מנכ"ל סלקום עמוס שפירא כי "אנו נמצאים בשלב חדש במהפכה הניידת". לדבריו, הסלולר צפוי בקרוב להשפיע על תעשיות מסורתיות כמו הבריאות, הפיננסים והבנקאות. סמנכ"ל השיווק של סלקום עדי כהן, סיפר כי מטרת החברה היא להפוך את המכשיר הסלולרי לכלי המעניק ערך מוסף למשתמשים. 

 

בתום דברי הפתיחה בכנס נערכה הרצאה של ג'רמי גוטשה מ-TrendHunter שדיבר על המגמות והחדשנות בצריכת תוכן דיגיטלי. גוטשה הסביר לקהל כיצד ניתן ליצור ולזהות טרנדים חדשים ומהם הטרנדים המובילים בסלולר היום.

 

כיצד נשלם באמצעות הסלולר?

 

אחר כך עלה לבמה פיל מק'קני מ-HP שדן בהתפתחות בשוק המכשירים הניידים האישים. מק'קני חשף בפני משתתפי הכנס מספר פיתוחים טכנולוגים חדשים מבית HP בניהם שעון יד מתקדם שישמש כראוטר, ויתקשר עם מכשירים ניידים.


המשנה לנשיא ומנהל הכללי של מאסטרקארד העולמית קהינה וון דייק, הסבירה בהרצאתה כיצד צפוי עולם הפיננסים להשתנות בעקבות העמקת השימוש בסלולר לצורכי תשלום. בנוסף הסבירה מה מניע את הצרכנים לאמץ את השירותים הפיננסים בסלולר.

 

יוצר הסדרה CSI אנטוני זוויקר, דן על במת הכנס כיצד ניתן לפרוס תוכן על פני מספר פלטפורמות שונות. זוויקר הציג דוגמאות שונות לשילוב בין הטלוויזיה לבין הפלטפורמות הדיגיטליות, שמאפשרות לצופים מעורבות בתכנים.

 

העולם כחנות אחת

 

צ'אד סטולר ממשרד הפרסום BBDO התחייס במהלך הרצאתו לפרסום ברשתות חברתיות ובטכנולוגיות חדשות. סטולר דן בשינויים העוברים על עולם הפרסום והתוכן הדיגיטלי, כתוצאה מהעמקת השימוש באינטרנט ובסלולר, והתמקד בטשטוש הגבולות בין הפרסום לבין התוכן.

 

מייסד חברת PSFK פירס פואוקס, ניסה לגרום למשתתפי הכנס להפסיק לחשוב על נדל"ן, כוח אדם, מספר המבקרים בחנות וחנויות מקוונות, ולתחיל לחשוב על העולם כולו כחנות. לדברי פואוקס, מדובר בחנות שבה אנו יכולים בקלות לערוך קניות מיידיות בכל רגע נתון ובכל מקום.

במהלך היום יינתנו הרצאות גם על הניו מדיה והשימוש בו בפלטפורמות שונות, על השתלבות התשלומים במערכת הסלולרית ועוד. עם סיום כל הרצאה, תוכלו לצפות בתקציר הווידאו שלה באתר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק