ה"בוקסי", מבית חברת "בוקסי" הישראלית וחברת D-LINK, המחבר בין הטלוויזיה למחשב, יצא השבוע והרעיד את האדמה תחת רגלי אנשי המדיה של אפל, מייקרוסופט וגוגל.

פגשנו את ערן שלומי, מנכ"ל D-LINK ישראל ואת עופר לאור, מנהל כללי באתר Hometheater, כדי לקבל כמה הדגמות ולשמוע מהם על השחקן במגרש של הגדולים. "אין שום סיבה שבתחרות הזו הגדולים יהיו המנצחים", אומר לנו לאור.

אבל עוד לפני המאבק, לאור ושלומי מסבירים לנו מה זה בדיוק הבוקסי. "המוצר הזה הוא מרכז בידורי חברתי ביתי, שממזג את עולם האינטרנט לעולם הטלוויזיה. זה יביא את תכני האינטרנט לטלוויזיה, ומתאים לכל משתמש ביתי ולא רק למקצוענים. ה'בוקסי' מאחד בין העולמות ומאפשר לך לקבל על ידי מכשיר אחד את כל המדיה מכל העולם ובמקביל לקבל את הרשת החברתית - הפייסבוק והטוויטר", אומר ערן שלומי שישווק כאן את הקופסה החדשה.

בארצות הברית יותר ממיליון איש כבר הורידו את "בוקסי" למחשב, טרם השקת הקופסה. מתי נראה את המוצר הזה כאן בישראל וכמה הוא יעלה? עדיין לא קיבלנו תשובות ברורות, אבל המנכ"לים מבטיחים - בשבועות הקרובים נדע.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק