עמותת אביב, שעוסקת בהחזרת נכסים לניצולי השואה, הרגישה כי משהו חסר בעבודה שלה והיא לא מצליחה להגיע אל ניצולי השואה. לאחר התייעצויות, החליטו בעמותה לשנות כיוון ולפנות לבני הדור השלישי לניצולים.

העמותה יצאה בקמפיין חדש, אליו גויס לא אחר מאשר שימי הדג, שקורא לבני הדור השלישי להזיז את עצמם "ולשדרג את סבתא". אל מסע הפרסום החדש, שתפס תאוצה באינטרנט וברשת החברתית פייסבוק, הצטרפו גם סטודנטים מהמכללה למנהל שתורמים להצלחתו.

"הבנו שהדור של היום כבר לא יילך לדואר או למקומות אחרים כדי לבדוק את זכאותו לפיצוי", אמר אחד ממשתתפי הפרויקט לחדשות 2 באינטרנט. "אני חושב שזהו נושא חברתי חשוב מאין כמוהו, ואני מקווה שהדרך בה אנו מקדמים אותו יביא את בני הדור השלישי לניצולי השואה לעזור ולתרום לרווחת הניצולים".