האפליקציה מיוזיקלי.לי (צילום: musical.ly)
האפליקציה מיוזיק.לי | צילום: musical.ly

אפליקציית המוסיקה והרשת החברתית מיוזיק.לי נמכרה היום (שישי) לחברת ביידאנס הסינית. ברשת החברתית שפופולרית גם בישראל חברים כ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא תימכר במחיר הקרוב למיליארד דולר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד שלנו בפייסבוק

החברה שרכשה את הרשת החברתית שהוקמה בשנגחאי היא זו העומדת מאחורי אפליקציית החדשות המובילה בסין. מיוזיק.לי עצמה הייתה אחת האפליקציות הסיניות הראשונות שהפכה לפופולרית גם בארצות הברית עם יותר מ-20 מיליון משתמשים.

האפליקציה מאפשרת למיליוני בני נוער ברחבי העולם לשתף סרטונים של עצמם שרים עם "ליפס-סינקינג" ולעשות סרטונים מצחיקים. היישומון מאפשר גם שידור חי של המשתמשים לחבריהם.

חברת ביידאנס התפרסמה בעיקר בזכות האפליקציה "טואטיאו", שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי להתאים את החדשות למשתמשים שלה. החברה הוערכה ב-11 מיליארד דולרים ביוני האחרון, ולפי חברת CB Insights ערכה כיום הוא כ-20 מיליארד דולרים.