ארכיון (צילום: פלאש 90 אורי לנץ)
ארכיון | צילום: פלאש 90 אורי לנץ

כמו אפליקציות רבות שאנחנו משתמשים בהן מדי יום, גם האפליקציה של שופרסל דורשת מהמשתמשים לאשר תנאים שונים בכל הורדה של היישום או עדכון שלו. כעת מתברר שבעדכון האחרון התבקשו המשתמשים באפליקציה של רשת השיווק לאשר תנאי חריג למדי.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

"לידיעתך, כדי לזכות בהטבות אישיות בזמן שהייתך בסניף ובזמן קמפיינים במדיה, ייעשה שימוש במיקרופון של מכשירך", נכתב בהודעה שהתבקשו המשתמשים לאשר. המשמעות היא שבזמן שהאפליקציה פעילה במכשיר, גם אם רק ברקע, שופרסל למעשה מאזינה לנו.

משופרסל נמסר בתגובה: "במסגרת השיפורים השוטפים שעושים באפליקציה מעת לעת, הטמענו פיצ׳ר בגרסה האחרונה שמטרתו היחידה הינה לאפשר לאפליקציה לקלוט צליל וקידוד מסוים שמאפשרים לנו לשלוח ללקוח הודעה שיווקית (מבצע/הטבה ספציפית וכד') מותאמת למקום ולזמן".