על הרבה דברים אפשר להתווכח, אבל אם יש משהו שלמדנו מהקורונה, זה שהבית הוא כבר מזמן לא רק ארבע קירות. המעבר לבילוי ועבודה מהבית והשעות המרובות, בפינה האינטימית, הביאו רבים מאיתנו לשים לב לפרטים האינטימיים. דווקא בשיאו של משבר כלכלי, ועם כמה שזה מנוגד לכל היגיון, עוד ועוד ישראלי מחליטים לשדרג את הבית.

עכשיו דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לראות את התוצאה הסופית. "אנחנו רוצים להקנות ללקוחות שלנו חווית קנייה חדשה. חווית קנייה שמאפשרת להם להבין, עוד לפני שהם התחילו את השיפוץ, איך הבית שלהם ייראה. להדביק להם את כל הריצוף, ארונות, פרקט. הם לא יצטרכו לבחור כמו שהם בוחרים היום, אריח אריח או לדמיין", אומר דן דואניס, בעלים וסמנכ"ל רכש בחברת mody.

התכנון על הנייר הופך לסיור וירטואלי בתלת ממד, את הגימור לבית רוכשים במקום אחד. לא רק זמן אפשר לחסוך כאן, אלא גם אלפי שקלים במצטבר.

<