חברת החשמל התריעה הבוקר (חמישי) מפני ניסיונות לגניבת פרטים אישיים באמצעות הודעות מזוייפות שנשלחות בשמה ("פישינג"). בהודעות, שמועברות באמצעות מסרונים ודואר אלקטרוני, נרשם כי על הצרכנים "להסדיר את חובם" ומוצעת להם כביכול הנחה של 100% אם ימסרו את פרטיהם.

לחיצה על הקישור שמצורף להודעות מובילה את המשתמשים לאתר שנראה זהה לזה של חברת החשמל – אך מופעל למעשה על ידי גורמים אחרים. לאחר שהלקוחות מזינים באתר את פרטיהם האישיים, יכולים אותם הגורמים להשתמש בהם כדי לבצע הונאות שונות.

על פי הודעת חברת החשמל, כבר כמה חודשים מתקבלות בחברה פניות מצרכנים שמדווחים על ניסיונות ההונאה שכוללים דרישות להסדר חוב או לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית החשבון אם הם לא ימלאו אחר ההוראות. בחברת החשמל מדגישים שכדי להימנע מגניבת הפרטים האישיים יש להתעלם מהודעות טקסט שאינן כוללות את מספר החוזה של הלקוח, ולוודא שכל פעולה מתבצעת באתר האינטרנט הרשמי של החברה.