קמפיין חדש לרשת מרכולים החליט לנצל את העניין העולמי בחיסול בכיר החמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי. בקמפיין משתתפים שחקנים שלובשים פאות וכובעים, ואוחזים במחבטי טניס בשעה שהם עורכים קניות בסופרמרקט.

נושא הקמפיין, שאינו קשור בשום צורה למוצרים הנמכרים, עורר סערה בעקבות האופן שבו הוא מקשר בין החיסול לישראל. "מבחינתי לא מדובר ברצח", אמר הפירסומאי ספי שקד שעומד מאחורי הרעיון לקמפיין בשיחה עם ערוץ החדשות. "אין לי סנטימנטים אל האיש שחוסל, מבחינתי מדובר בסיפור מעניין בלבד".

את הרעיון לקמפיין שמפרסם את רשת "כמעט חינם" הוא קיבל מהסיקור התקשורתי של הפרשה. "אני ושותף דיברנו על זה והחלטנו שזה רעיון טוב לנצל את העניין בסיפור כדי להתגבר על הבעיה התקציבית", אמר שקד. "המתחרים שלנו שופכים עשרות אלפי שקלים על קמפיינים, ולנו אין אפשרות להפיק קמפיין בתקציב כזה, לכן רצינו להשיג את האפקט של הפרסום בלי להשתמש בגימיקים של עוף בשקל".

לדברי שקד, לא מדובר בקמפיין פורץ דרך מבחינת העיסוק בנושא. "אין לנו שום סנטימנטים לאיש שחוסל, הרי גם בתכניות בערוץ 2 צחקו על הנושא הזה, כך שמבחינת הפרסומת לא עשינו כאן משהו חדש", הסביר שקד.