אין ספק שגם השנה לא ליקקתם דבש. הטיסות לחו"ל כבר לא קורצות כמו פעם, החופשות בארץ היו יקרות, כמעט ואין מקומות בילוי ומסעדות ראיתם רק באמצעות שליחים של וולט. כל זה מסביר מאוד את הקטגוריות שכיבו השנה במצעד המתנות שקניתם לכם ולקרובים שלכם.

אתר קניות אונליין SHOP5, שמציג את 5 המוצרים המומלצים בכל קטגוריה, בודק ומדרג, אלפי מוצרים ואף מאפשר רכישה קלה וחכמה, מצא כי בחגים למשל, העסקה הממוצעת למתנה עומדת על 280 שקלים.

בחודש מרץ ואפריל השנה הייתה ירידה של 75 אחוזים בהזמנות און ליין בהשוואה לאותם חודשים בשנת 2020 בזמן התפרצות הקורונה והסגר הראשון. אם ב 2020 המוצרים המבוקשים ביותר היו: מצלמות רשת, מחשבים, טרמפולינות ובריכות, השנה הזמנתם הרבה דשן לגינה (כנראה החלטתם לטפח את הגינה בשנת הקורונה ועכשיו צריך לגם לתחזק) וכסאות מחשב עבור עבודה מהבית, השנה, שתי  הקטגוריות הבולטות ביותר בקניות מתנות לקראת החגים הן בשמים לאישה, ובמיוחד מככב הבושם החדש של Chloe, שעלותו כ- 200 שקלים, וקטגוריית המוצרים לבית שם מככבים סט מצעי ג'רזי, סטים של סירים ונינג'ה גריל.

בכלל, הנינג'ה גריל, סיר הפלא שצולה, אופה, מייבש מזון ומטגן אותו, ושעלותו כ- 1,200 שקלים, היה מוצר מבוקש מאוד גם לאורך השנה. על פי נתוני SHOP5, שתי הקטגוריות הכי מבוקשות השנה, שמהם קניתם הכי הרבה פריטים הם מוצרי החשמל למטבח וקמפניג, פנאי וספורט.

המוצרים הנמכרים ביותר השנה בקטגוריית מוצרי חשמל למטבח הם: NINJA GRILL, בלנדר מוט BRAUN -  דגם Mq100, שייקר NINJA, אשר הציג עלייה של 200 אחוזים במכירות, ותנור בילט אין BOSCH וקוצץ מזון Slicer Pulse 300.

אחרי שסיימתם לבשל את עצמכם לדעת בבית, ובכל זת מתחשק לכם להתאוור אלו היו 5 המוצרים הנמכרים ביותר השנה בקטגוריית קמפינג פנאי וספורט: זוג כיסאות קמפינג LIGHTWEIGHT, עגלת שטח מתקפלת רב שימושית מבית CAMP &GO, ספת כושר מתקפלת MACH7, גזיבו לבן עמיד למים 3X3 למרפסת לגינה או לחוף הים, ו- גז פלפל 25 גרם להגנה עצמית.

זוג כיסאות קמפינג LIGHTWEIGHT
זוג כיסאות קמפינג. הכי מבוקש

עוד נתונים מעניינים על הרגלי הקנייה החדשים של הישראלים חושפים כי הכי הרבה משתמשים נכנסים לקנות ביום ראשון בין 09:00-15:00. זה אומר שהגולש הישראלי מרבה לקבל את החלטות הקניה שלו בסוף השבוע ולקנות בזמן שהותו בעבודה. אף שאת החיפוש אחר המוצרים אתם בעיקר עושים מהניייד, מסתבר שככל וערך העסקה עולה- לקוחות עוברים לבצע את ההזמנה הסופית במחשב, ואפילו את ההזמנות היותר מורכבות שומרים להזמנה טלפונית במוקדי המכירות.