גולן טלקום (צילום: חדשות 2)
גולן טלקום | צילום: חדשות 2

לקוחות גולן טלקום התלוננו היום (שני) על קשיים בהוצאה וקבלת שיחות בטלפונים הניידים. התקלה תוקנה באופן סופי רק כעבור כ-5 שעות שבהן הטלפונים הניידים של הלקוחות היו מושבתים.  

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"מהנדסי החברה ומהנדסי נוקיה פעלו במשותף מרגע שהחלה התקלה והצליחו לאתר את התקלה כבר ב 20:00, אך בשל העומס על הרשת ונסיויונות ההתחברות של הלקוחות הופעלו מנגנוני הגנה שיצרו התאוששות מדורגת", נמסר בהודעת החברה על סיום התקלה. "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור".

עם תחילת התקלה נמסר: "אנו עובדים במלוא הכוחות והמאמץ לחזרה לשירות מלא ומתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות".

מאות לקוחות הביעו כעס רב על הרשת בשל התקלות: "לא מספיק שאתם לא עונים, אתם גם מנתקים בפרצוף", כתב אחד. "מה קורה? למה אין שירות? אני חייב להוציא שיחות דחופות", הגיב אחר.