לקוחות חברת פלאפון זועמים על התקלה המתמשכת שמונעת מהם לחייג ולקבל שיחות: החל משעות הצהריים המוקדמות היום (ראשון) החלו מנויים רבים להתלונן על שורת תקלות בשירותים הסלולריים של החברה - בשיחות ובתפעול האינטרנט. אחד הלקוחות אמר: "אני בפלאפון כבר לא אשאר - הנזק הכלכלי הוא עצום". החברה בתגובה: "נפצה את הלקוחות על אי הנוחות". בין מאות האלפים שסבלו מהתקלה היו גם אנשי מערכת הביטחון, משרדי הממשלה בהם גם משרד הבריאות ועובדי בתי החולים הממשלתיים.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

אמנם, בשעות אחר הצהריים דווח על שיפור קל בשירותים ועל תקלות המורגשות בעיקר במספרי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7, גם כאשר מנויים אחרים מחייגים אליהם, אך עדיין לקוחות רבים זועמים על המחיר ששילמו. "היום שלי כבר אבוד. כעצמאית אם אין לי מספר, אין לי איך לקבוע פגישות", אמרה בכעס שנטל שבנוב, לקוחה לא מרוצה. "אנחנו בעידן שאנחנו צריכים את המספר שלנו, והכל נמצא בפלאפון".

פלאפון מכריזה על הפיצוי ללקוחות (צילום: חדשות 2)
תקלה נרחבת ברשת פלאפון | צילום: חדשות 2

לקוח אחר, אלירן אטיאס, לא חסך ביקורת מחברת פלאפון: "אני לא מצליח להוציא שיחות, אני לא מצליח לקבל שיחות. מה שבטוח - אחרי שאני מקבל את הקו לפלאפון אני כבר לא אשאר בחברה כי הנזק הכלכלי הוא עצום".

מחברת פלאפון נמסר כי לאחר שעות של עבודה מאומצת מקור התקלה אותר וחל שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. "לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון", אמרו. "השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינ"ה.

בחברה מבקשים מהלקוחות שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, מאחר שפעולה זו יכולה לזרז את החזרת השירות למנוי. "ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום", הודיע רן גוראון, מנכ"ל פלאפון. "ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי שעליו נודיע בהמשך. נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום".

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/