כאמל מחאניד הוא לקוח וותיק של חברת נטוויז'ן, עובדה שלא הפריעה לחברה למנוע הגעה של טכנאי לביתו - רק בגלל אזור מגוריו שנמצא לטענתם "בקו הירוק".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

מחאניד פנה לשירותי הלקוחות של החברה, השייכת לקבוצת "סלקום", במשך שבוע וחצי בבקשה לטכנאי שיגיעו אליו הביתה בגלל תקלה שארעה לו באינטרנט, אלא שנציגי השירות בחברה סירבו לשלוח לו טכנאי. הסיבה: לטענת החברה אום אל פאחם היא "הקו הירוק".

בשיחה שהקליט מחאניד עם נציגת שירות של החברה והגיעה לידי חדשות 2 Online, היא הסבירה לו מדוע הטיפול בתקלה בביתו מתעכב. "הטכנאים מגיעים לשם פעמיים בשבוע או פעם בשבועיים, אני מבינה שזה לא תקין", אמרה. "אני אגיד לך מה קורה: אתה פשוט גר באום אל פאחם אצלנו זה נחשב ל'קו ירוק', גם אצלנו וגם בבזק".

חברת נטוויז'ן
חברת נטוויז'ן | צילום:

לטענתו, רק כשהבין מדוע נמנעה הגעה של טכנאי לביתו הוא החליט להקליט את השיחה. "טרטו אותי והעבירו אותי מנציג לנציג עד שבסופו של דבר הבנתי מה הסיבה לטרטור ומדוע עד עכשיו לא קיבלתי טכנאי לביתי באום אל פאחם", סיפר לחדשות 2 Online. " לכן החלטתי להקליט את השיחה". 

כשגילה את מדיניות החברה החליט לנתק את ההתקשרותו עם נטוויז'ן באופן מידי. "זו עוגמת נפש", המשיך מחאניד. "6 שנים אני לקוח של החברה. ההחלטה שלי ברורה: לעבור לחברה אחרת. כשעברתי החלטתי לבדוק ולהקליט את השיחה אתם והאם המדיניות עליה הצביעה הנציגה אכן מתקיימת. אני חי במדינת ישראל ועכשיו אני שוקל לתבוע את החברה על התנהלותה".

מחברת נטוויז'ן נמסר בתגובה כי היא "מעניקה שירות מלא ללקוחות בכל רחבי הארץ, זמן הגעת הטכנאי נקבע על פי זמינות הטכנאים באיזור ובהתאם לכך נערך סידור העבודה. נטויזן תמשיך להעניק שירות איכותי לכלל לקוחותיה".