"אנשים מבוגרים הגיעו למרכז שירות ואמרו שרימו אותם": בחודשים האחרונים רבים מלקוחות סלקום מתלוננים, לאחר שגילו כי המוצרים שהובטחו להם בחינם במעמד הרכישה, כמו טאבלטים ושעונים, עולים להם בסופו של דבר המון כסף. מדובר בסכומים ללא שום פרופורציות, שמכניסים את אותם לקוחות לחובות של עשרות אלפי שקלים.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות

א' הוא עובד לשעבר של חברת סלקום, ולאחר שעזב את עבודתו בגלל אותה התנהלות, ביקש לספר איך באמת עובדת השיטה: "אנשים מגיעים למרכז שירות ומכירה ויוצאים על מכשירים שהם לא צריכים". א' מספר כי כשהלקוח מגיע או מתקשר לחברה, הנציג מעלה את מספר הטלפון שלו במערכת פנימית של סלקום שנקראת "סימולטור". הוא יכול לראות את הפרטים שלו וולפיהם לדעת באיזה טווח מחיר ניתן "לדחוף" לאותו לקוח מוצרים.

סלקום בתגובה: "הטענות מופרכות" (צילום: רויטרס, חדשות)
סלקום בתגובה: "הטענות מופרכות" | צילום: רויטרס, חדשות


לטענת א', לכל נציג יש מדרג מחירים ולפי פרטי הלקוח מופיע לנציג מוצרים עד סכום מסויים בהתאם. לטענת א' כחלק מהעסקה הנציג מחייב את הלקרוח במספר תשלמים הפרוסים על פני כמה חודשים. בנוסף, לטענתו יש הרבה נציגים שלא מוציאים את חשבונית העסקה - שם כתוב את הסך הכולל של המוצרים שאותו לקוח קנה.

"הלב שלי נקרע"

"אנשים מבוגרים הגיעו למרכז שירות, צעקו ואמרו שרימו אותם ושהם לא צריכים את זה (את המוצרים), הלב שלי נקרע", סיפר א' והוסיף כי אותם מקרים זעזעו אותו. לדבריו, אין שיתוף פעולה עם גורם אחר וחברת סלקום היא האחראית הבלעדית לשיטה.

"זה לא לערבב את הלקוח, זה יותר לכוון אותו לכיוון שהוא לא צריך. אומרים לו שהוא ישלם 50 שח לחודש למשך 36 חודשים, והם לא באמת צריכים את זה", אמר והוסיף כי לקוחות לא צריכים להיות פזיזים ולחתום - הם צריכים לדעת בדיוק על מה הוא משלמים ולדרוש את חשבונית הרכישה כדי שזה לא יקרה גם להם.

תגובת סלקום: "הטענות מופרכות, אין שחר לדברים שנאמרו. מערכת התורים נועדה רק לתורים וכל האמירה לגביה הינה בגדר דמיון פרוע. החברה פועלת בשקיפות מרבית ופועלת כדי לוודא ולהבטיח שללקוח נמסר מידע מלא בדבר פרטי העסקה על מנת שיוכל לקבל החלטה מושכלת אם לבצעה. יתרה מזאת, סלקום מקיימת תהליכים אוטומטיים כדי לוודא שמעבר למידע שנמסר על ידי הנציג, הלקוח מקבל את כל המידע: בחלק מעסקאות המכר נשלח ללקוח מסרון טרם השלמת העסקה, ועליו לאשרו אקטיבית. בנוסף, בכל העסקאות במרכזי השירות, ניתן ללקוח הסכם. על הלקוח לחתום על הסכם זה שנשלח אליו לנייד לפני תום העסקה, שגם בו משוקפים בכתב פרטי הקניה והוא אף מקבל אותו מודפס. יודגש כי סלקום רואה חשיבות רבה בשקיפות מול לקוחותיה, החברה מקיימת לעובדיה ולנציגיה הדרכות שוטפות ומבצעת תהליכי בקרה שוטפים כאשר אי עמידה בנהלים גוררת צעדים משמעתיים חמורים, עד כדי הפסקת העסקה. אנו רואים טעפ לפגם לאפשר במה וריאיון של אדם הטוען כי הוא עובד לשעבר שמסרב לתת את פרטיו ושלא ידוע מה עומד מאחורי מניעיו להעלות טענות מופרכות וחסרות בסיס אליה.

 לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו